Radio Es. Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Waar is het stem-topic? Want daar moet toch een speciaal topic voor wezen of moet iedereen naar jouw p.m.'en? P.S. (Bij mijn inzending staat achter mijn naam geen . maak niet uit ) Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Aan het stemtopic word momenteel gewerkt. Nog even geduld alsjeblieft. Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik wil even nog iets melden. In de regels stond dat de afmetingen van de afbeelding hetzelfde moest blijven (150 x 150px). De afbeelding van Jorge_F is echter 150 x 235px. Kan dat zomaar? Nog eén ding: mogen deelnemers ook stemmen? Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik wil even nog iets melden.In de regels stond dat de afmetingen van de afbeelding hetzelfde moest blijven (150 x 150px). De afbeelding van Jorge_F is echter 150 x 235px. Kan dat zomaar? Nog eén ding: mogen deelnemers ook stemmen? 1. Ja, ik heb er geen problemen mee. De reden van de uitrekking is de feestmuts en een halve feestmus is ook niet echt mooi 2. Deelnemers mogen stemmen alleen niet op jezelf. Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik wil even nog iets melden.In de regels stond dat de afmetingen van de afbeelding hetzelfde moest blijven (150 x 150px). De afbeelding van Jorge_F is echter 150 x 235px. Kan dat zomaar? Nog eén ding: mogen deelnemers ook stemmen? 1. Ja, ik heb er geen problemen mee. De reden van de uitrekking is de feestmuts en een halve feestmus is ook niet echt mooi 2. Deelnemers mogen stemmen alleen niet op jezelf. ik heb hier eigenlijk wel iets op aan te merken als het zou mogen. je zegt nu wel dat je het niet erg vind dat het plaatje is uitgerekt maar waarschijnlijk hebben veel van de mensen die meedoen dingen niet kunnen doen omdat het plaatje dan groter dan 150 x 150 px zou worden. ik zeg niet dat ik vind dat hij niet mee mag doen of iets anders maar ik vind het jammer dat het wel zo gaat want dan kon je beter gelijk zeggen dat die groter mocht zijn, ja toch? Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 ........... ........... ik heb hier eigenlijk wel iets op aan te merken als het zou mogen. je zegt nu wel dat je het niet erg vind dat het plaatje is uitgerekt maar waarschijnlijk hebben veel van de mensen die meedoen dingen niet kunnen doen omdat het plaatje dan groter dan 150 x 150 px zou worden. ik zeg niet dat ik vind dat hij niet mee mag doen of iets anders maar ik vind het jammer dat het wel zo gaat want dan kon je beter gelijk zeggen dat die groter mocht zijn, ja toch? Na overleg met .Levi. het volgende. Met vol verstand heb ik zijn deelname gedoogd. Achteraf gesproken had ik dit beter niet kunnen doen en had ik tegen JorgeF moeten zeggen dat hij hem moet verkleinen. Wat heeft dit op betrekkingen tot de stemmingen. De deelname van JorgeF blijft geldig. Aangezien dat zijn deelname vrij makkelijk te verkleinen is naar het juiste formaat. Al had dit oorspronkelijk door hem moeten gebeuren, maar is nu door .Levi. gedaan. Wil iemand zijn stem wijzigen door de verkleining gebruik dan de Edit knop. Stemmen worden pas aan het einde getelt. Reageren
.Djanick Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 binnen hoeveel dagen komt de uitslag na het raten? nieuwschierug!!! Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Vanavond om ong. 12 uur. Reageren
.Djanick Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 en wat krijgen de winnaars eigenlijk? kon het nergens vinden Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 en wat krijgen de winnaars eigenlijk? kon het nergens vinden Het staat in de Battle & Contest Regels. Was trouwens net bezig om de winnaars een punt te geven, zie hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.