Melchior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Sinds ik deze PC heb, heb ik al opstartproblemen, het ene spel start wel, het andere niet... De spellen die wel starten, starten snel en normaal... De spellen die niet starten, gaan heel erg lang laden (met een CD'tje aan de muis) en er gebeurt niks... OK, No One Lives Forever 2 deed het niet, maar nu ook mijn geliefde Hitman 2 geteistert wordt gaaat dit probleem me echt te ver... Het probleem is niet uniek, ik heb hier ook al gelezen over iemand anders die het had... Iemand suggesties? Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Moet je naar die winkel bellen waar je hem gekocht heb. Dan zeg je het probleem en dan hoor je het snel genoeg! Reageren
Melchior Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Tsja, dat is een optie die ik al een HALf jaaar geleden had bedacht. (niet lullig bedoeld hoor Peter ) Degene die de PC in elkaar heeft gebouwd vat het probleem ook niet echt... <_< Iemand misschien een andere suggestie? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Melchior, A: heb je genoeg geheugen? B: zijn het legale spelleb, die het niet willen doen C: helpt het niet als je een virusscan doet, want ik heb het ook gehad en het werkte iig. Anders zou ik het ook niet weten Reageren
Melchior Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb genoeg geheugen... (1024MB DDR) Allemaal legale spellen... Virusscan helpt niks, het is misschien moeilijk uit te leggen, maar dit is een top PC waarmee alles in orde is... Alle spellen zijn 100% compatibel... Ik heb gehoord dat het een soort instelling kan zijn.... Overigens, in het VC missie hulp forum staat nog iemand met hetzelfde probleem... ( de ''Vice City start niet op'' topic) Edit;Als ik naar Deze Computer ga, dan naar de D-drive (CD,maar die geeft Battlefield aan), dan verkennen doe, en niet op Autorun klik maar op het Hitman 2 logo, dan geeft ie aan dat ik het bestandje p5dll.dll niet heb en dat ik als ik het opnieuw geinstalleerd heb, het wel kan opstarten. Bij het opstarten vanaf het desktop logo gebeurt er niks, alleen laden... Wat kan dat alles betekenen? En hoe zit het dan met andere spellen die ook gaan laden maar niet opstarten? Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ik denk niet dat er iets met je pc mis is. en ook niet met het spel. maar ik denk dat het aan je CD drive ligt. als ik jouw was zou eens op het illegale spoor gaan en ergens een NO-CD crack vanaf toveren (ik zeg geen sites). je pc gaat dan niet meer naar een CD zoeken. het is misschien niet de beste oplossing maar het is toch het proberen waard Reageren
Melchior Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Tsja, ik denk niet dat dat werkt, andere games werken namelijk perfect... Maar toch bedankt! Edit; ondanks dat m'n PC erg jong is; kan het zo zijn dat de lens van de CD-driver vuil is? Sommige games startten namelijk wel gewoon op, andere niet, bovendien start een game heel soms langzaam op om het daarna plotseling toch te doen... Bijv.;No One Lives Forever 2 daarentegen start alleen in het begijn na lang laden op en daarna niet meer... Zijn dit de symptomen van een vuile lens? Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 probeer ook eens de nieuwste drivers voor je videokaart binnen te halen. misschien ligt het daaraan Reageren
Melchior Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Mmm, goed idee, maar ik heb het ook met oudere spellen, spellen die ik ook perfect met een slechtere kaart op m'n oude PC kon spelen... (geen stokoude spellen, neem Hitman 2 uit 2002). Reageren
Robienske Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Hitman 2 , vet spel, heb ik ook. In het begin had ik er ook last mee. Het ging echt traag. Maar toen ik hem herinstalleerde had ik het niet meer. Misschien kan je dit eens proberen. Reageren
Melchior Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik heb niet last van traagheid, heel veel spellen doen het gewoon wel, andere niet... De spellen die het doen startten normaal op, de andere niet na lang laden, of 1 keer heel soms na lang laden... Ik dacht dat het misschien aan de lens van m'n CD-driver lag (de PC is een half jaar oud, toch niet mogelijk met zo'n jonge PC?), maar een illegale VC die ik eens had geinstalleerd (geen CD-rom aanwezig) had dit ook, en na het vervangen van een of ander bestandje niet meer... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Dan denk ik echt dat het aan dat spel ligt, het KAN gewoon nieta an je PC liggen Reageren
Melchior Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Dat is onmogelijk, op een andere PC liepen ze perfect, daarom vond ik het zo raar dat m'n PC dit probleem heeft. (hij had had het al toen ik m' voor het eerst aanzette, VC deed het niet). Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ja dan weet ik het ook niet meer, het is nue en soort misterie geworden :lol: Ik ken dan probleem niet iig maarja, misschien door je SP2 voor windows xp? Reageren
Melchior Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Die heb ik al allang geinstalleerd, tsja, ik wil jullie niet gek maken hoor! :lol: Maar er is vast wel een oplossing voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.