Twankala Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ik heb een vraag: "wat zijn shapes?" ik kon het nergens in de photoshop helpdesk vinden, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. mijn andere vraag is, kan je dit ook met photoshop 5.0 doen? mvg, twankala Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Shapes zijn een soort standaard plaatjes die je in een Sig kunt verwerken, zoals een klaverblad, een rondje of een sterretje. Veel meer is er eigenlijk niet over te zeggen. Of het ook in Photoshop 5 is te vinden, ik heb eerlijk gezegd geen idee... Reageren
Twankala Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Shapes zijn een soort standaard plaatjes die je in een Sig kunt verwerken, zoals een klaverblad, een rondje of een sterretje. Veel meer is er eigenlijk niet over te zeggen.Of het ook in Photoshop 5 is te vinden, ik heb eerlijk gezegd geen idee... waar zijn die te vinden? Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Shapes zijn een soort standaard plaatjes die je in een Sig kunt verwerken, zoals een klaverblad, een rondje of een sterretje. Veel meer is er eigenlijk niet over te zeggen.Of het ook in Photoshop 5 is te vinden, ik heb eerlijk gezegd geen idee... waar zijn die te vinden? De shapes (vormen) kun je als het goed is vinden met de sneltoets "U". Waarschijnlijk kom je op de linetool terecht, druk dan even met je rechtermuisknop daarop en zoek naar de Custom Shape Tool. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.