PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Dit is mijn 2e lijst met unieke voertuigen voor GTA forum Hopelijk heeft iedereen op het GTA forum hier wat aan. Zwarte Kuruma Missie: Home sweet home Eigenlijk eerder een tijdverspilling aangezien deze altijd bij Vincenzo`s warenhuis spawnt. Zwarte Thunder-rodd met lichtblauwe spatborden. Missie: Grease Sucho Pak deze auto aan het einde van de missie. schiet er een paar keer op tijdens de achtervolgin. Sucho stapt uit stap nu in zijn auto en rij hem over. Rij nu deze speciale Thunder-rodd naar je garage Kogel bestendige PCJ-600 Missie: biker heat Bijna iedereen kent deze wel maar ik zet hem er toch tussen want deze PCJ is rood. Normale rode PCJ`s hebben nog een roze streep. Maar deze is compleet rood. Schiet Wayne tijdens de achtervolging van zijn motor af en save die dan in je garage. Compleet Witte Pony Missie; Dead meat Deze pony is uniek omdat hij helemaal wit is. Normaal heeft een witte pony zwarte bumpers. Als je Casa vermoord hebt zoek dan wat Cop bribes. Als je wanted level weg is concentreer je dan op de Pony. Rij deze naar het harwood Ferry station en zoek naar het groene strandje. Rij de pony nu het water in. Je faalt de missie maar houd de pony. Even om duidelijk te zijn een vernietigde auto verdwijnt in garages. Donker bruine Patriot met rode Bumpers Missie: A volititale situation Deze patriot heeft een donker bruine kleur die niet bij Pay&spray te krijgen is. En deze Patriot heeft in plaats van verchroomde randen, bumpers en bullbars rode randen. Hoe te krijgen: Dit is de Patriot waar een groep sindacco`s mee aan komt rijden. Schiet de sindacco`s neer en stap in de patriot. Doe nu een drive-by op de truck met de bom. En parkeer de Patriot nu in de garage. Donker blauwe Manana. Missie: Salvatore`s salvation Dit is de manana die je moet volgen om salvatore te vinden. Ram hem met je auto om de missie te falen. de Sindacco stapt nu uit en laat de auto achter klaar om mee te nemen. Lichtblauwe kuruma Missie: Salvatore`s salvation Dit is de auto waar salvatore in zit. steel hem van de sindacco`s en gebruik daarna de zelfde methode als bij de witte pony door hem in het water te rijden. aangezien je de missie moet falen om deze auto te houden. Dit zijn alle unieke voertuigen in Portland die ik weet. De lijst voor Staunton en Shoreside vale komen binnenkort Als je zelf nog een uniek voertuig weet post hem dan. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Leuk Topic, bijzondere voertuigen zijn altijd interessant. Ik wist bijna alle, de bruine Patriot met rode bumpers niet, weer wat geleerd. Ik heb nog wel een toevoeging: Zwarte, extreem sterke, Sentinel Missie: A Walk In The Park Deze Sentinel is zwart, een kleur die je normaal niet zal kunnen krijgen. Bovendien is hij extreem sterk. Hij beukt zo een Linerunner weg of een bus. Hoe te krijgen: Loop het park niet bewapend binnen maar loop naar het oosten van het Belville Park. Daar staan 3 van deze Sentinels geparkeerd. Loop naar de middelste en schiet de bestuurder eruit. De andere 2 zullen de achtervolging in zetten, indien je deze ook wilt kun je deze nadat je de eerste in je Garage hebt gezet ook nog stelen. Extra: Ze zitten ook in de missie 'No Son Of Mine', helaas zijn ze alles behalve sterk en juist erg slap. Een paar flinke beuken en ze zijn kapot. Dit moet het beeld geven dat de Hitmans niet kunnen rijden. In 'Making Toni' zit hij ook maar is hij 'normaal' en heeft alleen een speciale kleur. Bullet Proof Stretch Missie: Search And Rescue Ga in plaats van naar Fort Staunton naar je garage en blaas de limo op met een bom van 8-Ball of met een Rocket Launcher. Zwarte Pony Missie: Taking The Peace Dit is het busje waarin de RC-Apparatuur zit om de Sindacco Argento van Paulie te besturen. Na de missie kun je hem in je garage zetten. Extra: Hij zit ook 3 maal in 'Night Of The Livid Dreads' alleen op slot. Hearse waarvan de banden niet lek kunnen Missie: The Morgue Party Candidate Dit is de Hearse met het lijk voor DL, zet hem in je garage en blaas hem op. Zwarte, exstreem sterke, Bobcat: Missie: Love & Bullets Nadat alle Forreli's zijn uitgeschakeld zal deze op je af komen rijden. Ga klaar staan met de Sniper en richt in de steeg. Je ziet hem nu staan en weldra zal hij naar je toe komen rijden. Mik op de rechter kant van de raam en schiet. Nu valt de bestuurder eruit en kun je hem pakken. Let wel op de schutter achterin, die komt naar je toe gerent. Ballot Van Missie: Counterfeit Count Dit is het busje wat je moet volgen. Het is geen Pony maar een Ballot Van. Hij komt alleen in deze missie voor. Sleur de bestuurder eruit en je hebt hem. Gele Patriot Missie: False Idols Wacht de Stretch en de Patriot op bij het LCFR gebouw en dood Black Lightman en DB-P samen met hun Forreli Body Guards. Zorg voor een ander sterk voertuig zoals een Fire Truck of Patriot. De Sterke Sentinel of Bobcat zijn ook makkelijk. Duw hem naar je garage en vernietig hem met een Rocket Laucher of een bom. Bij mij was de speciale 'Bullet Proof' weg. Waarschijnlijk omdat de missie gefaald was doordat Faith al was aangekomen. Als je hem er krijg voordat de missie faald is hij waarschijnlijk BP alleen geef ik je weinig kans. PS2 Only: Maverick Missie: False Idols Bekijk of dit filmpje eens. Helaas is hij op de PSP gesloten, alle Heli's in het spel.Extra: PSP (PS2) gebruikers kunnen erin vliegen door een trucje te gebruiken in 'Calm Before The Storm'. Helaas is het onmogelijk hem dan naar je Staunton garage te krijgen. Sindacco Argento Laatste kans: Dead Reckoning Na deze missie zijn de Sindacco's weg uit LC. Zorg ervoor dat de Sindacco Argento voor de missie hebt gestolen of pak hem in de missie zelf. Hij staat bij de links bij de centrale. Gele Faggio Missie: Stop The Press Ned Burner vlugt op deze Gele Faggio. Schiet hem van zijn scooter en pak hem. Compleet Rode Pony Missie:Bringing the House Down Het is de Pony vol geladen met bommen. Negeer de berichten en zet hem in je garage. Blaas hem op om de missie te laten falen en hij is van jouw. Mr. Whoopee Missie: Scooter Shooter De Mr. Whoopee kun je ingame niet tegen komen. Als je het op de PSP hebt kun je hem spawnen met CheatDevice. Hij komt echt wel voor in de Zij missie 'Scooter Shooter'. In de eerste paar levels moet je hem namelijk uitschakelen. Aangezien je achter op een 'Faggio' zit die door een oma'tje bestuurd wordt kun je er niet naar toe lopen en het stelen. Wat je moet doen is de bestuurder uit het IJsco-wagentje schieten. Achter zie je een raam zitten, de bestuurder zit aan de linker kant. Omdat de Mr. Whoopee andere auto's ontwijkt en bochten neemt is het soms best moeilijk de bestuurder te raken. Met kun je een Adrealine Pil 'nemen' dan vertraagd de Game Play voor even en kun je gerichter schieten. Eenmaal de bestuurder uitgeschakeld doet zich nog een probleem voor. Je spawnt weer terug bij de Faggio waar je de missie 'Scooter Shooter' begon. Als de Mr. Whoopee te ver van dit punt is zal hij zijn verdwenen. Het is daarom de kunst om de bestuurder héél dicht bij het begin punt uit te schakelen. Dan komt er nog een derde factor bij.. Hierbij moet je geluk hebben. Als de Mr. Whoopee dicht bij genoeg te stilstand is gekomen trek je een sprintje naar de plaats toe, je kunt 3 dingen aan treffen: De Mr. Whoopee staat stil langst de kant. Je hebt pech hij zit dan namelijk op slot. De Mr. Whoopee rijd weg. Er zit opeens een nieuwe bestuurder in! Aangezien de Mr. Whoopee niet hard kan moet je erop af rennen en proberen of de deur open is. Is dit het geval? Dan heb je geluk en is de Mr. Whoopee van jouw! Als je de Mr. Whoopee ziet wegrijden en de deur zit op slot is nog niet alles verloren. Je kun namelijk een stukje voor hem uit lopen en dan snel over schakelen op je Sniper. Dan komt het aan op je schietkunsten, je moet de bestuurder er namelijk uitschieten terwijl hij rijd. Indien dit lukt heb je geluk en kun je instappen. De bestuurder valt er dan namelijk uit en kan de deur niet dicht doen. Tevens heb ik in deze een Mr Whoopee opgeslagen in de garage van Staunton Island. Zo bespaar je de moeite van het verkrijgen ervan en kun je meteen beginnen. De Rhino uit 'Shogun Showdown' is makkelijk maar niet speciaal, vandaar dat hij er ook niet bij staat. Ik weet niet of dit alle zijn die IK weet maar meer kan er zo even niet bedenken. Bewerkt: 27 maart 2007 door ASPHALT Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Bedankt voor de post. Veel van die voertuigen kende ik al en ook heb ik gezien hoe je de Maverick kan krijgen. Alleen is het gebruiken van dat ding een ramp. Die Maverick is zo gevoelig als ik die extra zware sentinel gebruik om hem eruit te duwen dan is die zo kapot. Als je dit een leuk topic vond. Ik heb ook een lijst voor unieke voertuigen in San andreas. Nog wat die Mr Whoophee die je noemde. In de AWOl Angel missie op Shoreside vale kan je op dezelfde manier een 2e zwarte Bobcat, een zwarte Landstalker en een zwarte Patriot met zwarte bumpers krijgen. Nog een belangrijk ding. In de PS2 versie van GTA LCS worden vernietigte voertuigen in een garage niet gerepareerd ze verdwijnen dan in je garage. Om dit te voorkomen moet je in plaats van de auto opblazen de auto in het water rijden. Bewerkt: 27 maart 2007 door PIERRO P Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Volgens mij is dit de bedoeling van Rockstar geweest, dat er toch een helicopter in het spel bereikbaar is.. Waarom ik dat denk is omdat er toch een besturing van de helicopter dus in het spel zit, waarom zou die erin zitten als ze hadden gezorgd dat er geen heli beschikbaar was? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Ja zit een punt in. Niemand weet ook precies waarom helikopters op het laatst zijn verwijdert In GTA3 was dat vanwege 11 september maar in LCS is er niet echt een rede. Het is irritant dat je geen helikopters kan vinden. Maar er is er gelukkig een te krijgen. De mijne moet nou weer precies een kleur hebben die ik haat. ROZE Bewerkt: 27 maart 2007 door PIERRO P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.