mathi Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) heeft er iemand een gratis nederlands programma zoals photoshop,... vooral om afbeeldingen met tekst te bewerken gelieve een link achter te laten naar download bedankt Bewerkt: 27 maart 2007 door mathi Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Paint mss ,maar die heeft niet zoveel opties ( normaal heb je die al als je Windows XP hebt) Reageren
mathi Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Paint mss ,maar die heeft niet zoveel opties ( normaal heb je die al als je Windows XP hebt) ja die heb ik maar dat werkt niet echt goed genoeg om mooi op te maken Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Photofiltre! Klik hier om hem gratis te downloaden.. Onderaan vind je de Nederlandse versie. Veel plezier nog! Bewerkt: 27 maart 2007 door ArticLight Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Nog een gratis programma is GIMP. Het lijkt vrij goed op photoshop en heeft gelijkaardige functies (het heeft bijvoorbeeld ook brushes en 'layers' of 'lagen'), alleen zijn die wat beperkter. Reageren
mathi Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Nog een gratis programma is GIMP.Het lijkt vrij goed op photoshop en heeft gelijkaardige functies (het heeft bijvoorbeeld ook brushes en 'layers' of 'lagen'), alleen zijn die wat beperkter. ok van harte badankt allemaal Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Nog een gratis programma is GIMP. via een paar links kom ik op de Gimptalk site ofzow (uit me hoofd) is dat zown soort SuperTUT site voor Gimp-users? als da zo is had ik daar eens gaan kijken als je er niet uitkomt. Reageren
mathi Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Nog een gratis programma is GIMP. via een paar links kom ik op de Gimptalk site ofzow (uit me hoofd) is dat zown soort SuperTUT site voor Gimp-users? als da zo is had ik daar eens gaan kijken als je er niet uitkomt. ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.