The Demolition Man (H) Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Goedemiddag allemaal!(H) Wie weet toevallig hoe het liedje in het beginfilmpje van GTA Vice City heet? Alvast bedankt Bewerkt: 27 maart 2007 door The Demolition Man (H) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Volgens mij Vice Squad! Veel succes EDIT:Oeps ik dacht dat dit het VCS forum was dan weet ik het ook niet maar ik zou hem graag willen Bewerkt: 27 maart 2007 door gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Bedoel je dat filmpje in het begin als je het spel opstart, waar alle mensen die er aan hebben meegewerkt hun naam tevoorschijn komt? Dan is dat gewoon de Sountrack van GTA Vice City. Dat is hier te beluisteren. En als je dat van de missie In The Beginning bedoelt, van in Marco's Bistro waar Sonny Forelli zit te praten, dan is het Broken Wings - Mr. Mister dat je ook kan beluisteren op Emotion 98.3. En . Bewerkt: 27 maart 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Bedoel je dat filmpje in het begin als je het spel opstart, waar alle mensen die er aan hebben meegewerkt hun naam tevoorschijn komt? Dan is dat gewoon de Sountrack van GTA Vice City. Dat is hier te beluisteren.En als je dat van de missie In The Beginning bedoelt, van in Marco's Bistro waar Sonny Forelli zit te praten, dan is het Broken Wings - Mr. Mister dat je ook kan beluisteren op Emotion 98.3. En . Dat is inderdaad het filmpje, maar hier word gevraagd naar de titel van de Themesong. Ik heb even voor je gezocht, en alvast de schrijver/uitvoerder gevonden, Lex Horton is de naam. Zoals hieronder al is opgemerkt, is het inderdaad een titelsong, en hier werd in dit geval geen titel voor gebruikt. Wel is de naam van de auteur wel handig, en dat is Lex Horton - Vice City Themesong Bewerkt: 27 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 Bedoel je dat filmpje in het begin als je het spel opstart, waar alle mensen die er aan hebben meegewerkt hun naam tevoorschijn komt? Dan is dat gewoon de Sountrack van GTA Vice City. Dat is hier te beluisteren.En als je dat van de missie In The Beginning bedoelt, van in Marco's Bistro waar Sonny Forelli zit te praten, dan is het Broken Wings - Mr. Mister dat je ook kan beluisteren op Emotion 98.3. En . Dat is inderdaad het filmpje, maar hier word gevraagd naar de titel van de Themesong. Ik heb even voor je gezocht, en alvast de schrijver/uitvoerder gevonden, Lex Horton is de naam. Ik zal nog even zoeken naar de titel.. Als ik deze vind edit ik hem wel. Er bestaat daar toch geen titel van? Dat is toch gewoon de Theme Song van GTA Vice City, of the soundtrack?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Er bestaat alang een topic over dit liedje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik heb het liedje als je dit topic nog leest zie deze bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.