Jump to content

Liedjee

The Demolition Man (H)

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal!(H)

Wie weet toevallig hoe het liedje in het beginfilmpje van GTA Vice City heet?

Alvast bedankt

Bewerkt: door The Demolition Man (H)
Delen op andere websites

Bedoel je dat filmpje in het begin als je het spel opstart, waar alle mensen die er aan hebben meegewerkt hun naam tevoorschijn komt? Dan is dat gewoon de Sountrack van GTA Vice City. Dat is hier te beluisteren.

En als je dat van de missie In The Beginning bedoelt, van in Marco's Bistro waar Sonny Forelli zit te praten, dan is het Broken Wings - Mr. Mister dat je ook kan beluisteren op Emotion 98.3. En

. :) Bewerkt: door hanneswasco
Delen op andere websites

Bedoel je dat filmpje in het begin als je het spel opstart, waar alle mensen die er aan hebben meegewerkt hun naam tevoorschijn komt? Dan is dat gewoon de Sountrack van GTA Vice City. Dat is hier te beluisteren.

En als je dat van de missie In The Beginning bedoelt, van in Marco's Bistro waar Sonny Forelli zit te praten, dan is het Broken Wings - Mr. Mister dat je ook kan beluisteren op Emotion 98.3. En

. :)

Dat is inderdaad het filmpje, maar hier word gevraagd naar de titel van de Themesong. Ik heb even voor je gezocht, en alvast de schrijver/uitvoerder gevonden, Lex Horton is de naam.

Zoals hieronder al is opgemerkt, is het inderdaad een titelsong, en hier werd in dit geval geen titel voor gebruikt. Wel is de naam van de auteur wel handig, en dat is Lex Horton - Vice City Themesong

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Delen op andere websites

. :)

Dat is inderdaad het filmpje, maar hier word gevraagd naar de titel van de Themesong. Ik heb even voor je gezocht, en alvast de schrijver/uitvoerder gevonden, Lex Horton is de naam.

Ik zal nog even zoeken naar de titel.. Als ik deze vind edit ik hem wel.

Er bestaat daar toch geen titel van? Dat is toch gewoon de Theme Song van GTA Vice City, of the soundtrack?!

Delen op andere websites

• 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...