Big Playahh Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 want ik wil weten zijn er veel mods voor te krijgen???en is het niet te veel verouderd alvast bedankt!!! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ten eerste waarom zou je hem twee keer kopen! En mod versies gaan na een tijdje ook vervelen Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Er zijn zeker veel mods voor te krijgen. Op GTA-Downloads.com en GTAGarage.com vind je zeker veel, dit zijn de sites die wij je echt aanraden om eens door te snuffelen. Eén nadeel, ze zijn in het Engels. Ook zal hij niet zoveel verouderd zijn. Maar aangezien je hem op de XBox ook al hebt zal jij hem denk ik nog wel leuk vinden. Ik vind het persoonlijk een echte aanrader omdat hij zó uitgebreid is. Verouderd zal hij zeker wel zijn maar dat maakt niet veel uit voor een echt GTA-fan. Ik zou hem zeker kopen aangezien je online kan spelen, op de XBox zal je wel met 2 spelers kunnen spelen maar op de PC tegen nog meer mensen over de hele wereld. Ik zou hem dus kopen aangezien hij wel een aantal extra functies bied. Bewerkt: 27 maart 2007 door VWO-er Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Er zijn zeker veel mods voor te krijgen. Op GTA-Downloads.com en GTAGarage.com vind je zeker veel, dit zijn de sites die wij je echt aanraden om eens door te snuffelen. Eén nadeel, ze zijn in het Engels.Ook zal hij niet zoveel verouderd zijn. Maar aangezien je hem op de XBox ook al hebt zal jij hem denk ik nog wel leuk vinden. Ik vind het persoonlijk een echte aanrader omdat hij zó uitgebreid is. Verouderd zal hij zeker wel zijn maar dat maakt niet veel uit voor een echt GTA-fan. Ik zou hem zeker kopen aangezien je online kan spelen, op de XBox zal je wel met 2 spelers kunnen spelen maar op de PC tegen nog meer mensen over de hele wereld. Ik zou hem dus kopen aangezien hij wel een aantal extra functies bied. dank je wel ik ben zekers een echte gta fan heb ook speciaal een psp gekocht voor gta ik ga hem egt kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.