BigT Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Hey. Kan iemand mij zeggen wat de beste muis om te gamen is. Graag niet boven de 20 euro Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Elke muis is goed genoeg. Maar als je echt voor de resolutie gaat, is deze het beste onder de 20 euro: Sharkoon Premium Laser Mouse Wat versta je eigenlijk onder 'gaming muis'? Gevoeligheid? Extra knopjes? Voor de extra knopjes: Trust Predator Bij deze kán het zijn dat het ledje in de bovenkant wat storend is, maar voor de rest een prima muis. maar ja, het blijft trust hè...... Ik zou hem persoonlijk niet kopen wegens de onbetrouwbaarheid, maar het lijkt op het 1e gezicht een goede muis[/font] Bewerkt: 27 maart 2007 door schno009 Reageren
BigT Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik ga ook voor de Sharkoon Premium Laser Mouse . Aleen kan je em via daar bestellen ? Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Als je toch stiekem boven je budget van 20 euro uitgaat moet je voor de Logitech G5 gaan: Logitech G5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.