thewolfflord Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Hallo, Als ik GTA SA speel dan loopt het spel vaak vast:S Hij reageerd niet of de hele computer doet nik:S Weet iemand wat ik moet doen om dit normaal te krijgen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Hallo,Als ik GTA SA speel dan loopt het spel vaak vast:S Hij reageerd niet of de hele computer doet nik:S Weet iemand wat ik moet doen om dit normaal te krijgen? Wat geeft je pc aan, een bepaalde foutcode of ietsdergelijks? Misschien kun je iets meer informatie geven over de precieze problemen van je spel. Reageren
thewolfflord Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Het spel start gewoon op. Hij laad de game gewoon, maar gewoon naar 2 mintuten word het beeldscherm zwart en loopt alles vast. Hij geeft geen enkele fout melding ofzo:S Reageren
Thyzzie Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Op welk besturingssysteem draai je? Ik speel SA op Windows Vista Ultimate, daar loopt hij af en toe vast als ik Escape indruk om naar het menu te gaan, als ik weer terugga naar het spel of wil laden.... Reageren
thewolfflord Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 OP XP. Er kan ook zonder broplemen Vista op. Dus we hebben alles hoog genoeg! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 OP XP.Er kan ook zonder broplemen Vista op. Dus we hebben alles hoog genoeg! Je zou eens in de Systeemeisen kunnen kijken of deze wel overeen komen met de minimale systeemeisen van San Andreas. Verder raad ik je aan om je Cd even schoon te maken met, en het bestandje "GTA_SA.set" te verwijderen. Deze kun je vinden in de map "San Andreas User Files" bij Mijn Documenten. Reageren
thewolfflord Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Werkt allemaal niet:S Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Zitten er toevallig krassen op de DVDrom? Dan kan hij er ook opeens mee ophouden. Heb je mods geïnstalleerd? Als dat gedaan hebt vrees ik dat je daar een foutje mee hebt gemaakt. Heb je al geprobeerd om hem even opnieuw te installeren? Dan zou je ook gelijk het probleem met de modifications hebben opgelost. Succes.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.