Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 500*150 px

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Z.S.M

De mijne komt na de jouwe!

Dit is mijn tweede battle dus graag niet tegen een te moeiljke!

Veel succes!

Rivel

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Sorry voor bump, maar wil iemand deze battle nog aangaan? Het onderwerp is nu freestyle en niet meer gebouwen! Misschien willen dan meer mensen hun kans wagen!

Rivel

ik wil wel, ik edit m`n post als ik er 1 heb:)

EDIT: zie dat ik 10 minuten te laat heb gepost, moest ik maar eerder zijn :clown:

als kingroom eventueel niet zou kunnen wil ik het alsnog graag doen :)

Bewerkt: door Djani
Geplaatst:

Ik vertrek op weekend en kom dinsdag terug! Maar King room ging mijn sig. posten! Dus no problem :puh: ! Dan weten jullie het ook al dat ik er niet ben! En dat King room hem dus gaat posten!

Mijn excuses

Rivel

Ik heb mijn signature gemaakt en ik moest de signature van Rivel posten!!

Rivel:

signo3.jpg

King Room:

microfoon1ds9.jpg

Mijn PS deed een beetje raar met de afmetingen!

Wil een MOD misschien de topic titel veranderen!?

Stemmen tot/met 3 APRIL

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Rivel,omdat ik hem beter vindt dan King Room en zijn Nickname staat erin en dat vindt ik ook mooi

Dus mijn stem gaat naar:RIVEL

Rivel: mooie signature * je had denk ik toch nog gerekend op de battle met onderwerp gebouwen. dat plaatje naast je naam vind ik er ook bij passen *lijkt of het is ingezoomd zo* maar je font vind ik te groot en daardoor is het plaatje minder zichtbaar geworden.

King Room: je sig heeft mooie effecten maar ik kan zo duidelijk niet zien wat de render is *volgens mij een microfoon?* je hebt mooie outer glow gebruikt bij je render en dat past ook bij de rest van je sig.

stem: ik vind dit moeilijk om te stemmen omdat het 2 totaal andere sigs zijn, dat vind ik het nadeel van freestyle maar m`n stem gaat uiteindelijk toch naar... rivel

Bewerkt: door Djani
Geplaatst:

Jammer dat er weinig is gestemd maarja. Winnaar Rivel +1 punt! Verliezer King Room, helaas voor jou -1 punt.

Closed en ranking geupdate.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...