profile Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 mijn neef wil mijn DS verkopen om met het geld een Pc te kopen. Maar wat moet ik doen. -Vertel me waarom je DS/PC kiest. -en een paar redenen. Want ik zou het niet weten wat ik moet kiezen.
spoeky Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Ik zou het wel doen, want met een PC kan je veel meer! Op de PC zijn veel meer spellen voor beschikbaar. Ook kan je op internet, Muziek en films bekijken, downloaden (kan ook legaal zijn!) en nog veel meer. Zelf heb ik geen DS, maar als ik een keuze moet maken zou ik zeker voor een PC gaan! Maar als je DS verkocht heb, heb je dan wel genoeg geld voor een PC? Want als je echt een goede PC wilt hebben met alles erop en eraan, ben je al gauw 1000 euro kwijt! Bewerkt: 27 maart 2007 door spoeky
Amfetamientje Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 gwoon doorsparen tenzijn je niets meer met je DS doet, anders krijg je hier zeker weten later spijt van.
BigM Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Pc want nog redelijk gezecht kan je er 10000X meer mee.
EXIT Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Van het geld dat hij zijn DS verkoopt kan hij zeker geen goede game computer kopen (verbeter me als ik fout zit)
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik heb zelf een PC en DS. Maar als ik zou moeten kiezen, zou de DS het raam uitvliegen hoor. Het is een geweldig ding hoor, maar met een PC kun je echt veel meer. Maar ik vrees dat jouw neef je voor de gek houdt. Want een DS is nieuw ongeveer $130 waard. Tweedehands misschien zo'n $100. Voor dat geld koop je misschien zo'n ding die sommige mensen gewoon buiten bij het grof vuil zetten, en die je zo kunt meegraaien. Nee, al is de PC nog zoveel beter, houd jij je DS maar jongen.
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Een PC is véél beter want op een DS kun je alleen maar games spele en op de PC: Games Internet info. chatten ...
Think Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 De DS met een PC vergelijken, is zoals een schildpad met een haas.
Steel Dogg Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik zou de DS houden, waarom? Als jij die DS verkoopt, loop jij het risico lang zonder iets te zitten, want voor 100-200 euro krijg je geen goeie PC. Als je een echte ''Game-PC'' wilt hebben heb je ong. 500 - 1000 euro nodig Voor 100 euro heb je de kwaliteiten van deze pc:
sevaboy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik koop me nieuwe pc voor maar 799 euro's En een DS heeft bijna geen 3D-games. Op pc heb je: internet msn Gratis liedjes downloaden(LImewire&Bearshare) Enz.. Ds heeft misschien ook soort van msn of geen msn omdat ik eens heb gehoord dat je daar mee kan chatten.
Mister.X Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik zou de DS houden, waarom? Als jij die DS verkoopt, loop jij het risico lang zonder iets te zitten, want voor 100-200 euro krijg je geen goeie PC. Als je een echte ''Game-PC'' wilt hebben heb je ong. 500 - 1000 euro nodig Voor 100 euro heb je de kwaliteiten van deze pc: zo 1 kun je bij mij gratis meenemen, alleen si de hardschijf gecrasht en de videokaart kapot
ZOrange Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Verkoop die 'prul' en koop daar mee een goed PC'tje. Zo'n DS wordt toch rap vervelend, en als je ouder wordt speel je er ook niet meer mee..
max96 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 100% die DS verkopen, met een pc kun je tog veel en veel meer. (ook al is het geen geweldige pc)
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ik zou het doen want voor de PC zijn veel meer spellen en veel meer mogelijkheden beschikbaar.
Recommended Posts