Lella Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Die Burn and Lap lukt me maar niet.. Wie wil die voor mij doen? Ik vind die scholen in SA maar niets! En als je wil, mag je ook de rest van de stunts doen, zou ik erg lief en leuk vinden.. BVD! :$ EDIT: Solly, vergeten.. GTASAsf1.b Bewerkt: 27 maart 2007 door Lella
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Driving School - Alles goud! Beloning: Driving Skill ++ - Hotknife voor de school! De savegame zit onder de bjilage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 27 maart 2007 door -Matthijs-
Lella Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Driving School - Alles goud!Beloning: Driving Skill ++ - Hotknife voor de school! De savegame zit onder de bjilage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Dankjewel voor de moeite! Wat houdt die hotknife precies in? :$
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Driving School - Alles goud!Beloning: Driving Skill ++ - Hotknife voor de school! De savegame zit onder de bjilage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Dankjewel voor de moeite! Wat houdt die hotknife precies in? :$ De 'Hotknífe' is een luxe, aparte wagen. Het is een zeldzame auto aangezien je hem alleen kan verdienen door overal goud op te halen. Daarnaast rijdt hij helemaal niet rond in San Andreas. Zoals ik al zei spawnt de 'Hotknfie' voor de driving school op de parkeerplek. Klik hier voor een kaartje/screenshot!
Recommended Posts