Mesut Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Kan iemand mij helpen met Taxi Driver... bv. In welke stad is het de makkelijkste, dichtbij een paintjob... verder heb ik nog belangrijk tips nodig Mijn hoogste was maar 18 Mesut Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Kan iemand mij helpen met Taxi Driver...bv. In welke stad is het de makkelijkste, dichtbij een paintjob... verder heb ik nog belangrijk tips nodig Mijn hoogste was maar 18 Mesut Op zich maakt die paintjob niet zoveel uit aangezien je niet persé 50 fares achter elkaar moet doen. Dit kan namelijk in willekeurige volgorde. Je doet bijvoorbeeld eerst 15 fares. Vervolgens ga je een andere missie doen. Als je dan weer verder wil stap je een taxi in en zal de telling verder gaan. (Echter begint de teller op je scherm weer op 'o', maar bij de instellingen telt hij verder.) Maar goed, ik raad je dan aan om in Las Ventruas of Los Santos deze missies te doen. San Fierro is te heuvelig hiervoor waardoor je de snelheid eruit haalt. Klik hier overigens voor een kaart met alle paintjob locaties! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Je kan het beste wel in stapjes van 5 mensen vervoeren, dan krijg je steeds een bonus! Reageren
Mesut Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Maar bij mij komt er ook een tijd en als die tijd om is is het hele missie voorbij... Wat moet ik dan precies doen dan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Als eerste moet je iemand laten instappen. De voetgangers die met de taxi willen krijgen een blauwe pijl boven hun hoofd en worden ook op de radar weer gegeven. Je laat ze instappen door vlak naast de voetganger stil te staan. Zodra ze zitten geven ze aan waarheen ze willen. Dit word ook op de kaart weergegeven. Kijk dus regelmatig op de kaart om te kijken wat de beste route is. Je hebt een tijd waarbinnen je ze moet afzetten op hun bestemming. Ook heb je een balk die aangeeft hoeveel fooi je krijgt. Hoe sneller je bent, hoe meer fooi, maar geen fooi is niet erg. De missie hoeft (zoals gezegd) niet in een keer worden gedaan. Je mag hem dus ook 50 keer opstarten en elke keer 1 passagier naar zijn bestemming brengen. Je kunt in de stats zien hoeveel je er al in totaal gehad hebt. Reageren
Mesut Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 hm.. want kijk ik had net ff taxi driver gedaan en na 37 x achter elkaar ( nu inmiddels al 52 ) kreeg ik nitro maar ik weet nu niet zeker of ik het heb gehaald daarom ging ik door en nu ben ik al met nummertje 52. Maar heb ik het nu wel gehaald dan of meot ik nog steeds verder.. ( moet ff zeker weten ) Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Als het goed is heb je het nu gehaald, Je kan altijd door blijven gaan voor een extra zakcentje, maar dat is het niet echt waard! Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) hm.. want kijk ik had net ff taxi driver gedaan en na 37 x achter elkaar ( nu inmiddels al 52 ) kreeg ik nitro maar ik weet nu niet zeker of ik het heb gehaald daarom ging ik door en nu ben ik al met nummertje 52. Maar heb ik het nu wel gehaald dan of meot ik nog steeds verder.. ( moet ff zeker weten ) Als je de Taxi Driver Missions hebt gehaald, hoef(lees: hoef) je niet verder te gaan. Je kan het natuurlijk altijd voor de lol weer eens spelen maar het hoeft niet aangezien je die missie al hebt gehaald. Dit is ook zo bij de andere Submissions als de Voertuigmissies, Stadionmissies, Street Races of de overige, deze kan je altijd blijven herhalen voor een betere tijd etc. Bewerkt: 29 maart 2007 door VWO-er Reageren
Mesut Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Juistenem Danjewel jongens Eindelijk gelukt Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Waar kun je lezen hoeveel fares je in totaal al hebt gedaan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Wanneer je ingame bent moet je op Escape drukken, daarna ga je naar Stats. Bij Stats zul je als het goed is Mission zien staan, klik daar op. Nu krijg je een hele lijst met allemaal dingen, je zult onderandere te zien krijgen hoeveel geld je hebt verdiend in de taxi (cash made in Taxi) en Passengers droped off. Bij die laatste zul je zien hoeveel fares je al hebt gehad. In totaal moet je 50 hebben om de missie te voltooien. Succes ermee michaelfivez Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Wanneer je ingame bent moet je op Escape drukken, daarna ga je naar Stats. Bij Stats zul je als het goed is Mission zien staan, klik daar op. Nu krijg je een hele lijst met allemaal dingen, je zult onderandere te zien krijgen hoeveel geld je hebt verdiend in de taxi (cash made in Taxi) en Passengers droped off. Bij die laatste zul je zien hoeveel fares je al hebt gehad. In totaal moet je 50 hebben om de missie te voltooien.Succes ermee michaelfivez oke, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.