michaelfivez Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik heb gehoord van een programma waardoor je kan zien wat je gedaan hebt en wat niet, ik ben namelijk hidden sprays en unique stuntbonussen aan het verzamelen, maar ik weet niet welke ik al gedaan heb en welke niet. Heeft iemand daar een programma voor? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Je kan ook op Wikigta kijken wat je moet doen en dan afstrepen wat je gedaan hebt Maar ik denk dat je dit al wist! Bewerkt: 27 maart 2007 door Kellerman Reageren
Bling Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Er bestaat inderdaad een programma waarmee je heel gemakkelijk kunt controleren wat je nog met een bepaalde savegame moet behalen, mocht je het spel 100% uit willen spelen. Dit programma heet 'San Andreas Mission Analyzer' (ook wel afgekort als 'SAMA'). Voor meer informatie over dit programma verwijs ik je naar dit topic, waar Dizzee alles heel nauwkeurig heeft uitgelegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.