Lella Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Hey, I`m back.. :$ Uhm, ik ben de hele ochtend bezig geweest met de missie Suply Lines van Zero. Op zich gaat de missie goed, ik kan iedereen doodschieten enzo, maar het probleem is dat het me maar niet lukt om op het dak bij Zero te landen.. Of de brandstof is leeg of ik ontplof.. Wie lukt dat wel..? Alvast bedankt! EDIT: Sorry, was de savegame alweer vergeten! GTASAsf1.b Bewerkt: 28 maart 2007 door Lella
HerrieM Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Gehaald: Supply Lines + $5.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 28 maart 2007 door HerrieM
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Hey! Ik ga niet moeite doen voor heel de missie uit te leggen als de missie al perfect is uitgelegd op WikiGTA! Hier is de link: Supply Lines, hier vind je de missie uitgelegd met een missiebeschrijving, genoeg afbeeldingen, en tips. Ik zal die tips even hier kopiëren voor het gemakkelijk te maken. * Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. * Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. * Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (Op de PC is dat standaard de W, PS2 is dat de X). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. GTA-Freak2 Edit: Omdat er geen savegame stond, dacht ik dat je een missiebeschrijving nodig had! Sorry! Bewerkt: 28 maart 2007 door GTA-Freak2
Lella Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Hey!Ik ga niet moeite doen voor heel de missie uit te leggen als de missie al perfect is uitgelegd op WikiGTA! Hier is de link: Supply Lines, hier vind je de missie uitgelegd met een missiebeschrijving, genoeg afbeeldingen, en tips. Ik zal die tips even hier kopiëren voor het gemakkelijk te maken. * Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. * Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. * Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (Op de PC is dat standaard de W, PS2 is dat de X). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. GTA-Freak2 Edit: Omdat er geen savegame stond, dacht ik dat je een missiebeschrijving nodig had! Sorry! Maakt niet uit, toch bedankt! De missie op zich lukte wel, ik kwam alleen niet op het dak van Zero...
Recommended Posts