Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het wordt weer tijd voor een battle ^_^

Onderwerp: Games/Films

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk

Mijn design komt na die van jouw. Wie wilt er?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben klaar met mijn battle, ik edit m'n bericht met m'n sig als ik klaar ben ;).

Ik ben klaar :):

halo0xs5.png

[img=http://img387.imageshack.us/img387/7577/halo0xs5.png]

Bewerkt: door .Antonio
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het heel moeilijk om te kiezen omdat ik ze beide erg mooi vind.

Bij .Antonio vind ik de render en de achtergrond heel mooi, alleen die "HALO" staat er maar een beetje bij en past niet echt bij de signature.

De signature van M4X vind ik ook erg goed; de render, de achtergrond en de tekst zijn allemaal heel goed gedaan en het past ook heel goed bij elkaar.

Zoals ik al zei was het erg moeilijk om te kiezen maar mijn stem gaat toch naar M4X.

Mijn beslissing is gebaseerd op de kleine zaken die er in mijn ogen minder waren in de signature. Want ik vind het zeker twee prachtige signatures en het was dus niet makkelijk om te beslissen.

:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Wat een prachtige signatures dit is een lastige keuze, laat ik maar beginnen bij

M4X

Ik vind jou signature echt mooi vooral je naam hoe je dat erbij hebt gezet echt mooi

En die dat witte licht effect voor rest is die goed.

En nu

.Antonio

Ik vind jou signature echt prachtig zeer mooi gemaakt ik weet niet wat je ermee gedaan hebt maar ik vind hem vet!

en vooral die licht.

Mijn stem gaat naar : .Antonio

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

M4x: bij jouw sig zie ik het meest het is mooi gedaan maar ik zou hem wat kleiner maken

Antonio:Is goed Halo zie je maar de rest zie je bijna niet het is eigelijk leeg.

Stem gaat naar :M4X

Geplaatst:

Vote:antonio

reden: IK vind die van hem mooier. Mooier als die van m4x. Los vandat is antonio's sig mijn smaak. En vind ik de background van m4x niet mooi genoeg om er tegen op te kunnen.

Bijden nog veel succes

:dans:

Geplaatst:

Stem:M4X

Reden:Die van .Antomio vindt ik ook niet slecht,maar daar is wat wijnig aan gedaan.Die van M4X is helemaal uitgewerkt en is mooi groot!.

Geplaatst:

Het zijn allebei stuk voor stuk mooie sigs. Maar mijn stem gaat toch naar M4X omdat die juist iets meer heeft! Zijn render komt er echt uit! En zelf houd ik van lekker grote sigs.! De kleuren passen goed samen t.o.v .Antonio die vind ik wat grijz en donker!

Rivel

Geplaatst:

Allereerst wil ik zeggen dat het allebei echt geweldige signatures zijn, allebei op hun eigen manier. :tu: Er is erg veel op detail gelet, en als voetballer weet ik; het gaat om de details.

M4X

Een geweldige signature Meid! :) Een erg mooie C4D, een geweldige render, die als eenheid zichtbaar zijn door de vele, geweldige, effecten. Je render ziet er erg realistisch uit door de lichtinval, op zijn linkerschouder. Natuurlijk is er daarom een donkere schaduw op zijn rechterschouder te vinden. Het enige 'minpunt' is de tekst, die erg opvallend is. De tekst op zich is heel erg mooi, alleen hij staat op de verkeerde plek en is te opvallend. Alternatieven heb ik niet voor je, maar ik denk dat je zelf nog wel goeie ingevingen zult hebben.

.Antonio

Ook een geweldige signature! :) Het licht komt veel minder goed naar voren dan in de signature van M4X, wat erg jammer is. Ook vind ik de zwarte linker en rechterkant niet zo heel erg mooi. Een pluspunt is wél dat je tekst goed in orde is, 'Halo' staat op een goeie plek, waarbij '.Antonio' ook erg mooi staat. Probeer alleen wel je lichtinval te verbeteren, deze vind ik namelijk niet zo heel mooi.

Aan de hand van de bovenstaande fabeltjes, stem ik voor M4X. 0_0

Geplaatst:

M4X;

render: je hebt mooi gebruik gemaakt van je render *jammer dat deze render alleen zo vaak voor komt en daardoor de orginaliteit ervan helemaal verdwijnt*

BG: je BG is ook goed gedaan, volgens mij al eerste bg gewoon soft brush en als tweede de iets drukkere, maar als je er langer naar begint te kijken word die toch slechter vind ik zelf.

Font: Font is opzich ook wel mooi maar hij is *de assasins creed* slecht uitgeknipt want je ziet nog witte stukken erbij en je text M4X kon je beter ook zwart maken :)

.Antonio;

Render: mooie render *alleen zoals ik al zij, en de reden ervan weet* is het jammer dat die geen kleur heeft

Bg: de BG zelf is aan de zijkanten zwart maar dat vind ik eerlijk gezegd wel mooi met dat effect rondom je chief

Font: ja, de meeste hebben critiek op je font *ook in showroom* maar je kan moeilijk voor een halo sig een font van een ander spel gebruiken vind ik, je naam staat ook gewoon op de goede plek en is eigenlijk niets mis mee

stem: ik moet eerlijk toegeven, het stemmen bij deze sigs is moeilijk omdat ze allebei mooi zijn maar 1 vind ik toch iets mooier: .Antonio

Geplaatst:

ik zie al gelijk dat dit een moeilijke keuze voor me word.

max:

die van jou vind ik zeer goed gelukt, alle kleuren bij elkaar en op het eerste gezicht heel mooi.

maar als je er wat beter naar kijkt, lijkt hij helemaal niet zo moeilijk, er zijn helemaal niet zoveel effecten, maar alleen C4D.

het font ind ik ook heel mooi, ook je naam eronder. het past allemaal bij elkaar

.Antonio:

deze vind ik ook heel mooi. beetje zoals je andere sigs. ik vind deze alleen wat minder, want de zijkanten, tevens ook bij je andere, vind ik te donker. het totaal is heel klein. maar de render vind ik heel mooi. alleen links van de render heb je een effect die ik wat minder mooi vind.

het font vind ik ook wel mooi, behalve het antonio. die had je beter zoals bij m4x onder het HALO kunnen zetten

zowiezo vind ik de effecten niet zo mooi, maar het totaalbeeld is echt prachtig.

als je er goed naar kijkt vind ik ze even mooi, maar als je naar het totaalbeeld kijkt, vind ik die van .Antonio net iets beter.

Geplaatst:

Tussen de pauze van AZ Vs Bremen door, winnaar M4X +1 punt verliezer .Antonio -1 punt.

Closed en ranking updated. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...