Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Weer een nieuw signaturetje gemaakt. Graag Rates & Comments Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 MOOIE SIG -- mooie rook achter de auto en de auto zelf is ook zéér mooi, ik heb gewoon niets slecht te melden 9,5 /10 JIJ kunt zéér mooi signatures maken !!!! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Thnx voor deze leuke rate Woetsha... Nog meer? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 vind hem erg mooi gelukt. ik vind sowieso dat jij altijd wel mooie/aparte sigs maakt. Het heeft een soort blur of gloed wat het extra mooi maakt. alleen de text klopt niet helemaal (er loopt een stukje uit het beeld) is het trouwens een Stock of render? (denk stock, en anders is het helemaal mooi ) 8/10! suc6 met je volgende Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 vind hem erg mooi gelukt. ik vind sowieso dat jij altijd wel mooie/aparte sigs maakt.Het heeft een soort blur of gloed wat het extra mooi maakt. alleen de text klopt niet helemaal (er loopt een stukje uit het beeld) is het trouwens een Stock of render? (denk stock, en anders is het helemaal mooi ) 8/10! suc6 met je volgende Thnx voor deze rates hierboven.. Nog iemand? Reageren
Boris H. Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Heel erg mooi, goed bewerkt, door de autoruit zie je de achtergrond van jouw plaatje! Ook nice dat er op de grille P T C staat, very nice details! Geen enkele sig is perfect dus; 9.9/10! Boris H. Reageren
.Antonio Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Laat ik dan maar is raten . Ik vind het een mooie sig, maar zeker niet zo als die gasten hierboven zeggen. Je kan zeker in je sig vooruitgang zien van hoe je sigs maakt, dat zeker. Over de sig: Ik vind het kleurgebruik niet heel goed. Je achtergrond is blauw, en dan is je auto rood. Dat vind ik wat minder, misschien kon je wel gewoon de auto ook blauw maken, of de achtergrond wat meer rood. Dan past het ook wat meer bij elkaar. Verder vind ik hem een beetje leeg, waarschijnlijk was dat ook de bedoeling, maar je kon er best nog wel een C4D bij doen ofzo. Verder kon je ook de auto wat kleiner maken, want het neem te veel ruimte zegmaar in. Volgens mij heb je er ook niet heel veel aangedaan, alleen een beetje gebrushed langs en over de auto... Kan je misschien een Prnt Scrn maken van je layers? Dat Pennywise Creation vind ik niet zo mooi, je hebt 't helemaal in een hoekje gepropt, je kon het misschien wat meer tegen de bumber van de auto aan doen . 80% - Hij is zeker niet lelijk, maar een paar minpuntjes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.