Jump to content

SamShine Vs Preddy

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Games - Gears of War

Soort design: Signature

Size design: minimaal 200x50, maximaal 500x150.

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: As soon as possible (zo snel mogelijk).

Geen 'pro's' aub, ik ben een Photoshop-noob. :)

Edit @ hieronder: Gears of War is Gears of War, graag of niet. ;)

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

zou je ook iets mogen maken over een game die je zelf wil, want dan wil ik wel.

gears of war vind ik altijd een beetje moeilijk.

Geplaatst:

Dan wil ik wel, m'n eerste battle :)

post-48858-1175204944.jpg

Edit:

In tegendeel tot de pro-photoshopper Preddy.
Je hebt de verkeerde voor je...

ik ben geen pro sameshine ,hier is mijn sig

:post-38663-1175360385.jpg

waarom hou je geen battle met preddy en mij

Bewerkt: door Syfes
ik ben geen pro sameshine ,hier is mijn sig

--

waarom hou je geen battle met preddy en mij

Sorry, Preddy was eerst. En wie het eerst maalt... Sorry, maar je kan dus niet meedoen. Al moet ik wel mijn excuus aanbieden dat ik niet eerder kwam aanzetten met mijn signature. Maar het privé leven gaat immers voor, waar ik de laatste tijd wat meer aandacht aan heb gegeven. :)

-----

Preddy

post-48858-1175204944.jpg

SamShine

preddy1copyfm9.png

Stemmen kan tot en met 3 april 2007!

Kan iemand de topic titel aanpassen? :sigaar:

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar PREDDY,omdat hij zich wat meer moeite heeft gedaan zo te zien.Ik vind die van SamShine ook mooi trouwens

Mijn stem gaat naar Preddy

Geplaatst:

Ik zie hier een overduidelijke winnaar.

Misschien had je tog maar voor Syfes moeten kiezen SamShine. Tegen Preddy maak je namenlijk geen schijn van kans. Je ziet duidelijk dat SamShine zoals hij zelf al aangeeft een echte Photoshop-Noob is. In tegendeel tot de pro-photoshopper Preddy.

Voortaan dus beter opletten tegen wie je battled.

Dan nu naar de sigs

Samshine - Eenvoudige background met een geplakt plaatje, er zit geen leven in.

Preddy - Soort ingame-background, met twee renders en een lighteffect. Door de onopvallende letters lijkt het dan ook op een ingame screen.

I Vote For: Preddy

Zoals hierboven al is gezegd, is de winnaar inderdaad niet moeilijk voor te kiezen. Samshine, ik weet dat je je best heeft gedaan, maar je sig is toch te saai en te eenzijdig voor mee te winnen, probeer gewoon verder en wie weet versla je Preddy of iemand anders nog wel is! Preddy daarentegen heeft een heel goede sig, met een mooie lichtinval.

Mijn stem gaat uit naar: Preddy.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Wat jullie allebei gemeen hebben: de bijna onzichtbare tekst, dat is niet negatief bedoeld, integendeel juist positief. Ik vind dat een tekst niet moet opvallen in een sig, en dat is bij jullie ook, hij valt totaal niet op. :klap:

Preddy: Idd mooie lichinval, zelf zou ik hem links bovenaan zetten, maar ik denk dat dat niet zo goed uitkomt als nu. Mooie effecten, en je hebt een mooie stock gekozen. Zeer goed gedaan :klap:

SamShine: Mooie brush SamShine, maar ik denk dat de render niet op maat is, ik kan me vergissen maar hij ziet er wat breder uit dan de werkelijkheid. (als je je plaatje vergroot/verkleint kun je best je Ctrl-toets blijven indrukken). En ik denk ook dat ik geen border zie...Klopt dat, had je beter wel gedaan. Een kleine zwarte bijvoorbeeld...

mijn stem: Preddy

Geplaatst:

Preddy: zeer mooie sig, maar je kon hem beter laten schieten.

Samshine: zeer mooie sig, maar er staat te weinig op je signature.

En daarom gaat mijn stem naar Preddy,

Woetsha.

Geplaatst:

Ik stem voor Samshine

Waarom:

Ik denk dat Samshine meer moeite heeft gedaan en ook omdat het een goede begin is .

KUTGW :tu:

Greetings Syfes

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Preddy.

Op verzoek van de winnaar (Preddy), om bij deze battle geen punten te verdelen, wordt dat hierbij ook niet gedaan.

Geen punten verdiend dus, en geen punten verloren. Dessalnietemin, een felicitatie voor Preddy vanwege zijn eerste gewonnen battle is toch wel op zijn plaats.. :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...