SamShine Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: Games - Gears of War Soort design: Signature Size design: minimaal 200x50, maximaal 500x150. Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: As soon as possible (zo snel mogelijk). Geen 'pro's' aub, ik ben een Photoshop-noob. Edit @ hieronder: Gears of War is Gears of War, graag of niet. Bewerkt: 4 april 2007 door RonaldVC
Twankala Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 zou je ook iets mogen maken over een game die je zelf wil, want dan wil ik wel. gears of war vind ik altijd een beetje moeilijk.
Preddy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Dan wil ik wel, m'n eerste battle Edit: In tegendeel tot de pro-photoshopper Preddy.Je hebt de verkeerde voor je...
.Syfes Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) ik ben geen pro sameshine ,hier is mijn sig : waarom hou je geen battle met preddy en mij Bewerkt: 31 maart 2007 door Syfes
SamShine Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) ik ben geen pro sameshine ,hier is mijn sig-- waarom hou je geen battle met preddy en mij Sorry, Preddy was eerst. En wie het eerst maalt... Sorry, maar je kan dus niet meedoen. Al moet ik wel mijn excuus aanbieden dat ik niet eerder kwam aanzetten met mijn signature. Maar het privé leven gaat immers voor, waar ik de laatste tijd wat meer aandacht aan heb gegeven. ----- Preddy SamShine Stemmen kan tot en met 3 april 2007! Kan iemand de topic titel aanpassen? Bewerkt: 1 april 2007 door SamShine
Gino99 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Mijn stem gaat naar PREDDY,omdat hij zich wat meer moeite heeft gedaan zo te zien.Ik vind die van SamShine ook mooi trouwens Mijn stem gaat naar Preddy
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik zie hier een overduidelijke winnaar. Misschien had je tog maar voor Syfes moeten kiezen SamShine. Tegen Preddy maak je namenlijk geen schijn van kans. Je ziet duidelijk dat SamShine zoals hij zelf al aangeeft een echte Photoshop-Noob is. In tegendeel tot de pro-photoshopper Preddy. Voortaan dus beter opletten tegen wie je battled. Dan nu naar de sigs Samshine - Eenvoudige background met een geplakt plaatje, er zit geen leven in. Preddy - Soort ingame-background, met twee renders en een lighteffect. Door de onopvallende letters lijkt het dan ook op een ingame screen. I Vote For: Preddy
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Zoals hierboven al is gezegd, is de winnaar inderdaad niet moeilijk voor te kiezen. Samshine, ik weet dat je je best heeft gedaan, maar je sig is toch te saai en te eenzijdig voor mee te winnen, probeer gewoon verder en wie weet versla je Preddy of iemand anders nog wel is! Preddy daarentegen heeft een heel goede sig, met een mooie lichtinval. Mijn stem gaat uit naar: Preddy. Bewerkt: 1 april 2007 door GTA-Freak2
Pitbull Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Wat jullie allebei gemeen hebben: de bijna onzichtbare tekst, dat is niet negatief bedoeld, integendeel juist positief. Ik vind dat een tekst niet moet opvallen in een sig, en dat is bij jullie ook, hij valt totaal niet op. Preddy: Idd mooie lichinval, zelf zou ik hem links bovenaan zetten, maar ik denk dat dat niet zo goed uitkomt als nu. Mooie effecten, en je hebt een mooie stock gekozen. Zeer goed gedaan SamShine: Mooie brush SamShine, maar ik denk dat de render niet op maat is, ik kan me vergissen maar hij ziet er wat breder uit dan de werkelijkheid. (als je je plaatje vergroot/verkleint kun je best je Ctrl-toets blijven indrukken). En ik denk ook dat ik geen border zie...Klopt dat, had je beter wel gedaan. Een kleine zwarte bijvoorbeeld... mijn stem: Preddy
Woetsha Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Preddy: zeer mooie sig, maar je kon hem beter laten schieten. Samshine: zeer mooie sig, maar er staat te weinig op je signature. En daarom gaat mijn stem naar Preddy, Woetsha.
.Syfes Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik stem voor Samshine Waarom: Ik denk dat Samshine meer moeite heeft gedaan en ook omdat het een goede begin is . KUTGW Greetings Syfes
RonaldVC Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Battle afgelopen, winnaar Preddy. Op verzoek van de winnaar (Preddy), om bij deze battle geen punten te verdelen, wordt dat hierbij ook niet gedaan. Geen punten verdiend dus, en geen punten verloren. Dessalnietemin, een felicitatie voor Preddy vanwege zijn eerste gewonnen battle is toch wel op zijn plaats..
Recommended Posts