Jump to content

GTA:IV voor PSP?


fulltime PSPer

Recommended Posts

ik heb gehoord dat de GTAIV alleen op de PS3 en XBOX360 uitkomt...

Dat is echt wel stom want heb net een PSP gekocht en nu kan ik da er dus ni voor kope!!

weet daar iemand meer over want als da ni zo is ga ik zwaar freaken... De GTAIV zou SUPER goe moete worden dus ik moet die hebbe... Maar het kan ook zijn dat mijn informatie totaal niet klopt... Someone, make me happy :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dat de GTAIV alleen op de PS3 en XBOX360 uitkomt...

Dat is echt wel stom want heb net een PSP gekocht en nu kan ik da er dus ni voor kope!!

weet daar iemand meer over want als da ni zo is ga ik zwaar freaken... De GTAIV zou SUPER goe moete worden dus ik moet die hebbe... Maar het kan ook zijn dat mijn informatie totaal niet klopt... Someone, make me happy :cry:

De PSP kan (zeer hoogst)waarschijnlijk de kracht die nodig is voor GTA:IV niet leveren, iniedergeval niet zonder serieus (maar dan ook echt serieus) te downgrade.

Je kan er dus donder op zeggen dat GTA:IV niet op een handheld zal verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dat de GTAIV alleen op de PS3 en XBOX360 uitkomt...

Dat is echt wel stom want heb net een PSP gekocht en nu kan ik da er dus ni voor kope!!

weet daar iemand meer over want als da ni zo is ga ik zwaar freaken... De GTAIV zou SUPER goe moete worden dus ik moet die hebbe... Maar het kan ook zijn dat mijn informatie totaal niet klopt... Someone, make me happy :cry:

Hey 'fulltime PSPer'!

Helaas moet ik je teleurstellen, want waarschijnlijk komt GTAIV NIET op de PSP, omdat de PSP dit gewoon niet aankan. Het hoogst haalbare voor de PSP is GTA San Andreas Strories, als die er tenminste wel al op kan. Wat wel waarschijnlijker is, is dat GTA4 op de Pc komt, ik weet dat dit nog niet is bevestigd, maar dat was ook bij SA pas nadat SA al uit was voor de PS2...

Mvg, GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Gaathij inderdaad niet aankunnen. En als die nog komt zou ik als ik jou was eerst nog een san andreas stories verwachten tegen die tijd. Waarschijnlijk kan IV de psp niet tippen aan graphics en word dat dus een vervaagde droom :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV zal makkelijk op de psp kunnen.

Rockstar en Sony moeten hiervoor wel een nieuw type UMD ontwerpen waarop veel past. (net zoals DVD-ROM op PS2)

Of wat ook kan. GTA IV op meerdere UMD's uitbrengen.

Of wat nog zou kunnen. Een GAME maken die de naam GTA IV draagt, maar heel klein, of anders is. (Zoals SSX On Tour)

Link to comment
Delen op andere websites

de psp kan het niet aan gta 4

en het heeft zeker niet te maken met de umd (dit kan toch niet is meer dan 5gb nodig)

maar een psp heeft chip van 300mhz exctreem was 333mhz maar daar zal je psp sneller crashen

een ps3 heeft 3.2ghz xbox weet ik niet

en het beeld zou ook lelijk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het ooit zou gebeuren. We mogen al blij zijn als die voor de pc komt. Maar wie weet komt ie later uit! :D

Wie weet komt ie niet op PC

Dat is maar gewoon afwachten, aangezien de grafische mogenlijkheden van een PC om de zoveel tijd weer stijgen, kunnen we er zeker op rekenen dat rockstar deze gamers ook een dergelijke kans wilt bieden.

Zoals hierboven al aangegeven, GTA4 komt inderdaad niet uit op de PSP. Hier heeft het ding simpelweg te weinig vermogen voor.

Ga dus voor een PS3, Xbox-360 of wacht tot het spel op de pc uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu wel duidelijk dat GTAIV naar alle waarschijnlijkheid niet op de PSP uitkomt, wat al zo'n 10 mensen hebben gezegd. Daarnaast blijft het speculeren, en open houden leidt alleen nog maar meer naar "ik denk dat..." of "waarschijnlijk is het..." reacties. :slotje:

[niet eens met slot? -> PM]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...