love the gang Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Kan iemad mij helpen om lance te doden ik wil het zonder CHEATS uitspelen maar dat lukt mij niet help me aub... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Kan iemad mij helpen om lance te doden ik wil het zonder CHEATS uitspelen maar dat lukt mij niet help me aub... Ik heb hem ook uitgespeeld zonder cheats. 1. Zorg dat je 150 Armor en 150 Health heb 2. Zorg dat je een Laser Scope (Sluipschuttersgeweer met Laser) heb en een gun die lekker schiet. 3. Als je het mannetje de kluis leeghaald schiet hem dood en ga achter lance aan. 4. Zodra je op het dak staat vergeet de andere mannetjes en schiet op de RODE vaten die voor Lance Vance staan. 5. Zodra hij dood is loop je terug naar binnen. 6. Je ziet eerst een filmpje en daarna moet je Sonny Forelli neerschieten (hij staat onderaan de trap bij de voor ingang, en er staan een stuk of 4 poppetjes naast hem. 7. Vergeet de poppetjes en knal in 1 keer Sonny's hoofd eraf. 8. Probeer tijdens de missie 'Keep your friends close' zoveel mogelijk te blijven sprinten, anders ben inderdaad 'Wasted!'. Ik wens je heel veel succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Je moet gewoon achter je bureau gaan staan en schieten, dan als je Lance dood moet gaan maken achter em aan gaan en kapot schieten, dat de Maffia je geld jat maakt niet uit, je hebt toch zat. Dan ervoor zorgen dat je Sonny weer ziet en em doodmaken met een handmachinegeweer, vanaf de zijkant, wel eerst nog full health en armor pakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ga naar jou kamer toe met dat bureaue en dan moet wachten tot er van die gangs komen dan moet je ze neerschieten met een machine gun. dan komt er een klein verhaaltje van dat lance binnekomt en dan moet je hem killen op gegeven moment gaat Lance weg rennen dan moet je achter hem aan gaan en dan killen. ga snel terug naar de kamer en schiet al die mannetjes neer die je geld stelen. je hebt toch genoeg dus laat die geld maar met rust. daarna komt er nog een verhaaltje waarin sonny binnen komt schiet hem dood en je hebt het missie gehaald! P.s. er zijn zoveel topics hierover geschreven dus kan je beter lezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 En anders kan je ook nog altijd een walktrough plegen. Op google zijn er genoeg te vinden, zelf weet ik er zo snel niet ééntje, maar het moet vast lukken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Of je zinnen op WEL cheaten zette Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Met al deze tips moet het je zeker lukken, en anders net zo lang herhalen tot het wel lukt. Bij mij lukte het de eerste keer zelfs met cheats niet. Dus, de tweede keer wel en de derde keer (in een andere save-game) zelfs zonder codes. Alleen jatte de maffia aardig veel geld van mij. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik doe gewon met cheats hoa!! kgah niej moeilijk doen.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik doe gewon met cheats hoa!! kgah niej moeilijk doen.... Kan je ook nog ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) praten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik doe gewon met cheats hoa!! kgah niej moeilijk doen.... ff vertalen ik doe het gewoon met cheats hoor!! ik ga niet moeilijk doen.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Even vertalen: Spam plegen om ander hun fouten waar jij voor als 2de op reageert? Het leven draait niet om het waarschuwen van mensen, daar zijn mods voor, ook wordt het er niet veel gezelliger op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 gewoon eerst die limo's die van sonny foreli zijn buiten een beetje kaboem maken dan naar binnen alle lui neerknallen dan kijken of er geld wordt gestoolen lance met een minigun neerknallen en dan moet je ff wachten en die lui natuurlijk noch wel neerknlalluh en dan komt er een filmpje dan komt die sonny foreli schiet je hem zij fette kop (of met een minigun beschieten) en wolla je hebt de misie gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Ga anders naar de Haitian drug factory en pak de MINIGUN die daar bovenin ligt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 ja minigun is de beste geweer van vice city naar de bazooka Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) misschien moet je de walktrouch ook eens lezen misschien staat daar ook iets interesants in: ga naar gtagames dan naar vice city walktrouch klikken dan kom je op wikigta dan scroll je naar beneden klik op hoofd missie's en dan scroll je naar beneden en klik op keep you friend close. veel succes! vice edit:srry ik heb net gemerkt dat dit topic van 2004 ongeveer is ik denk adt hij het allang klaarheeft maarja... Bewerkt: 21 januari 2006 door vice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts