nizar555 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 hoi ik ga aankomende vrijdag een spel kopen voor mijn nintendo ds lite maar ik weet nog niet welke ik kan kopen heeft iemand tips welke spel ik kan kopen graag reageren voor vrijdag 30 maart want dan heb ik al eentje gekocht dus dan kan die wel closed worde ofzo Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Hallo nizzar555, Leuk dat je een Nintendo DS Lite gaat kopen! Er zijn genoeg leuke spellen voor de DS. Je kan eerst beter aangeven waar je van houdt. Mario Kart DS is een aanrader, maar andere spellen ook. Hier een lijstje van de beste games voor de DS (Lite): Mario Kart DS New Super Mario Brothers Tretis DS Sonic Rush Nintendogs Spectobes Pokemon Blue Resuce Team Mario And Luigi: Partners in Time Mario Slam Basketball Dit zijn er paar, misschien weten anderen meer. Veel plezier met je DS en met de spellen! Bewerkt: 28 maart 2007 door gtaboy107 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Hey nizar, Ik raad je aan om eens goed via google te zoeken. Hier vind je namenlijk zo'n beetje alles. U Zocht een site voor de Ds Lite... Nintendo DS Sites DS Topgames.nl DS-Gamer.nl DS-World.nl DS Party.nl Overige Sites Gamevillage Ciao Shopping Video Reviews Gammo Succes met je keuze! Reageren
nizar555 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Hey nizar,Ik raad je aan om eens goed via google te zoeken. Hier vind je namenlijk zo'n beetje alles. U Zocht een site voor de Ds Lite... Nintendo DS Sites DS Topgames.nl DS-Gamer.nl DS-World.nl DS Party.nl Overige Sites Gamevillage Ciao Shopping Video Reviews Gammo Succes met je keuze! gaat er nog iemand reageren??? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Het ligt er maar aan wat voor spellen jij leuk vindt? Genre? Hier een lijstje met spellen die leuk zijn op genre gesorteerd: Actie/Shooter: Metroid Prime Hunters Voetbal: FIFA 07 en PES6 Race: NFS Carbon en Mario Kart Avontuur: New Super Mario Bros en Super Mario 64 DS Basketbal: Mario Smash Basketball RPG: Pokemon Mystery Dungeon Welke mijn favoriet zijn en hele hoge cijfers krijgen: New Super Mario Bros, Mario Kart , Mario Smash Basketball en Metroid Prime Hunters Bewerkt: 29 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.