Arjen Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Dinsdag 27 maart 2007Rapper Young Buck heeft een gesprek gehad met The Game. Een tijd geleden kwamen de rappers elkaar tegen in een club waarbij Young Buck het podium op sprong en The Game uitdaagde. Maar, volgens Buck is het helemaal niet zo gegaan. Buck riep destijds in de club: “Als er een probleem is, laten we dat dan nu oplossen. Zo niet, laten we geld gaan verdienen.” The Game reageerde daarop, maar voordat Buck erachter kon komen wat The Game nu precies wilde, greep de beveiliging in. De uitnodiging voor een gesprek met The Game, belandde via via bij Young Buck. “50 heeft me toestemming gegeven om, namens hem en de rest van de crew, met The Game te gaan praten.” In het gesprek werd besloten dat iedereen zich vanaf nu met zichzelf bezig houdt, zonder de ander daarbij te betrekken. Volgens Buck gaan deze ruzies ook ten koste van de muziek. ‘Buck The World’, het album van Young Buck, ligt vanaf vandaag in de winkels. bron: Juize.fmFinally.. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Misgien stop The game nu well met diss tracks te maken richting G-unit .. Ik ben bang dat Black Wall Street rappers well met deze oorlog doorgaan !! Reageren
LBG Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Nah... de beef is al en tijdje stil. Het is nu wel over. Ik hoop dat 50 Cent en de rest van G-Unit blijven rappen zoals ze nu op mixtapes doen, dan komen er misschien nog wel een paar goede collabs uit. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Eindelijk, maar het zag er al aan te komen omdat het toch al de laatste tijd erg stil was rond de beef.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Laten we dan hopen dat het vanaf nu altijd stil rond die beef zal blijven. Ik heb dat soort beefs altijd behoorlijk kinderachtig gevonden en nergens voor nodig. Reageren
RobertSA Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Was wel te verwachten. Ik hoop dat The Game en 50 Cent samen gaan rappen want dat is Killa Combo. Kijk maar naar tracks als Hate it ore love it of Westside Story. Reageren
Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Was wel te verwachten. Ik hoop dat The Game en 50 Cent samen gaan rappen want dat is Killa Combo. Kijk maar naar tracks als Hate it ore love it of Westside Story. Agree! Dat 50 het nou zo nodig vond om Game weer te pesten.. (Neeeh, laat ik maar niet weer beginnen. ). Maar serieus, kijk naar die hits Hate it or Love it, dat was echt een hit in elk land. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) How We Do is ook wel goed West Side Story en Hate It Or Love It Remix met G-Unit en Busta Rhymes wil trouwens ook dat 50 & Game samen met hem een nummer maken voor Busta's nieuwe CD. Kijk maar op de engelse wiki Bewerkt: 31 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Helaas.. Amper twee weken nadat Younk Buck en The Game publiekelijk vrede sloten, duurt de strijd, dankzij een nieuwe disstrack van The Game opnieuw voort.In nasleep van de aanval van G-Unit’s Tony Yayo op de 14-jarige zoon van Jimmy ‘Henchmen’ Rosemond, heeft The Game nu de track ‘Body Bags’ uitgebracht. In het nummer pakt de rapper Tony Yayo, 50 Cent en de rest van G-Unit crew hard aan. "What type of bitch nigga put his hands on kids (homo)/pull up that black van on his (no)/we don't do the kid slapping(nah)/we do the kid snatching/eyewitness, there's been a kidnapping/feed him real good, take him to play with Harlem/sit by the phone, just wait, it's your daddy callin'/nah, we don't get down like that/ but 50's momma, we'll put you in the ground like that (Cuurrtissss)/trying to make peace with Dipset/you ain't even address the beef with Jim yet", spit The Game in het tweede verse. The Game gaat verder en pakt in zijn derde verse de gehele G-Unit crew aan. “Fuck the whole G-Unit”, aldus The Game. "Who lied to Buck?/fuck Spider too, now that's for Big Fase/I know where you counting your sheeps, I'll have some crips wait." Het nummer eindigt met de boodschap dat deze beef niet gewelddadig zal worden."We ain't gon do shit/I had your crew sick/so play with them like Toy guns and this is just music”. Ik heb hem net even gehoord. Ik vraag me af wat de reactie van G-Unit is. Reageren
LBG Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Wel jammer idd, maar het levert wel weer een dope diss track op. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Harstikke jammer. Goede diss, maar toch niet goed van The Game vind ik. Had ie beter alleen Yayo kunnen dissen, wat overigens wel een laffe hond is om iemand van 14 te slaan. Bewerkt: 4 april 2007 door robertpsv Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Harstikke jammer. Goede diss, maar toch niet goed van The Game vind ik. Had ie beter alleen Yayo kunnen dissen, wat overigens wel een laffe hond is om iemand van 14 te slaan. Hij had idd beter Yayo alleen kunnen dissen. want nu krijg je disses terug van heel G-Unit. dan komt BlackWall Street weer met wat disses. en dan ben je weer 2 jaar verder als ze weer gaan praten. 50 Cent & The Game moeten maar is luisteren naar Chamillionaire's Hip Hop Dead Skit van de Mixtape Messiah Pt. 2. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind die Diss Tracks altijd wel vet om naar te luisteren. Reageren
Juju Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik vind die Diss Tracks altijd wel vet om naar te luisteren. Idd, ik kon altijd lachen met Game's disses. Maar ik hoop niet dat The Game en 50 samen gaan rappen, want The Games niveau ligt veel hoger. Maar wel Lloyd Banks en The Game bijvoorbeeld want hun niveau ligt even hoog ongeveer. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Kan je beter Young Buck & Game want die kunnen Dirty South en Westcoast rap goed combineren. en met 50 erbij heb je ook de Eastcoast erbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.