Jump to content

The Game - G-Unit beef over?

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan je beter Young Buck & Game

want die kunnen Dirty South en Westcoast rap goed combineren.

en met 50 erbij heb je ook de Eastcoast erbij

Young Buck heeft talent, The Game zou hem heeeel groot kunnen maken. Lloyd Banks is niks, 50 Cent heeft bewezen dat ie het kan, maar ook dat ie kutcommercieël is.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik hou van alle soorten rap
  1. 50 Cent
  2. Eminem
  3. Proof
  4. Obie Trice
  5. Young Buck
  6. (Murda) Ma$e
  7. Mobb Deep
  8. M.O.P.
  9. Young Hot-Rod
  10. The Game
  11. Snoop Dogg
  12. Jim Jones
  13. Juelz Santana
  14. T.I.
  15. Chamillionaire
  16. Dr. Dre
  17. 2pac
  18. Fabolous
  19. Famous
  20. Diddy
  21. Ja Rule
  22. Jadakiss
  23. Styles P.
  24. Sheek
  25. Papoose
  26. Ca$his
  27. D12
  28. DMX
  29. Ludacris
  30. RasaQ
  31. Bun B.
  32. Pimp C.
  33. Slim Thug
  34. Young Jeezy
  35. The Clipse
  36. Nas
  37. Nelly
  38. Murphy Lee

39. Lloyd Banks
  40. Tony YaYo

Ik kan wel veel verder gaan maar dat doe ik niet.

maar op nummer 999 komt Kempi (vind ik nog de beste nederlandse rapper)

en op 1000 komt Jay-Z :puh:

dit is mijn lijstje van rappers

in dat andere topic over beste rappers

Kijk is naar nr. 39 en 40

Ik ben het met je eens dat Lloyd Banks weinig voorsteld.

Net zoals Yayo.

Die ook een laffe hond is om een jongen van 14 te slaan

terwijl hij zelf 29 is.

Oud genoeg vind ik zelf

Grote Edit:

50 Cent & Young Buck kunnen elkaar niet zo goed hebben

dit las ik op Wikipedia:

It has been confirmed in many interviews that a CD is coming out by G-Unit's various members this year. The album will be released in the 3rd or 4th Quarter, 2007. Allegedly this album has been prolonged because 50 Cent and Young Buck aren't seeing eye to eye on certain situations right now.

Vertaalt:

Het is bevestigd in veel intervieuws dat een CD uitkomt van verschillende G-Unit leden dit jaar.

Het album word gereleased in het 3e of 4e kwartaal van 2007. Men heeft gezegt dan het album is vertraagd omdat 50 Cent en Young Buck elkaar niet aan kunnen kijken in bepaalde situaties op dit moment

hier bron *Klikkie*

EDIT 2:Dat Nummer Body Bags van The Game is gericht op 50 Cent, LLoyd Banks, Tony Yayo en Spider Loc.

DUS NIET OP YOUNG BUCK!. bron: *Klikkie*

Zou dat betekenen dat Young Buck weer bevriend is met The Game?

Ja dus

ZIe dit maar

"When I heard that, I had to throw it on the mixtape.

50 saying he's gonna kick Buck off of G-Unit, he's on the same space as I am.

I feel bad for Buck because I knew all this was gonna happen, and I tried to tell Buck this a long time ago

Me and Buck are still good. A lot of people thought in the "Body Bags" song, when I say that line, "F--- the whole G-Unit, who lied to Buck?" that I'm dissing him.

I'm not dissin' Buck. I meant, why ain't nobody tell him ... why n---as don't keep it real over there [at G-Unit]?

Why you don't tell your artists you not gonna take care of him, that you self-motivated?

I'm just speaking on 50 Cent.

All 50 cares about is himself, he don't care about Buck, he don't care about Yayo, he don't care about Banks.

He didn't give a f--- about me. [Former G-Unit Records president] Sha Money — him and Sha Money ain't really talking. 50 says they cool but they ain't really cool.

I'm just saying, why n---as over there don't keep it real?

If you don't f--- with a n---a, just tell him. Let him know instead of making money off of him.

I wasn't dissin' Buck — just shedding light on a situation I'm too familiar with."

"I talked to him over the phone. I let him know where we stand. We always was 100 and we always gonna be 100. If the waves get crossed and the communication lines get cut, we gotta do what we gotta do to stay eating and keep our families alive. If it's beef, it's beef; if it's all love, it's all love. We talked about our past issues and what we can do in the future to make sure we don't cross paths on no enemy note. I think we pretty much got that figured out and wrapped up. But like I said, ain't no beef with Buck. I was talking about the rest of the G-Unit and finishing off my mission to pretty much nip them in the bud — which I've done. All this whole "50 not wanting to work with G-Unit" and him not feeling Buck and him saying he don't wanna do features [on G-Unit records] anymore, it's all me. That's my campaign. Them dudes is down, G-Unit is wrap. Don't ever expect to hear anything from them in a collaborative effort in your lifetime."

Bron:*Klikkie*

PS: Sorry dat ik zoveel post maar ik ben vrij van mijn werk :7

nadat ik dat allemaal gehoord had zette ik het hier neer

Laatste EDIT: Zou het niet leuk zijn als The Game, 50 Cent & Young Buck een nummer zouden maken

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst:

maandag 16 april 2007

Net nadat hij goed had gemaakt met Young Buck, dropte hij de disstrack ‘Body Bags’ richting de hele G-Unit crew. The Game legde onlangs in een interview uit, waarom hij dit zo heeft gedaan.

“Ik sprak met Buck over de telefoon. Ik heb hem laten weten waar we staan. Wij hebben het altijd met elkaar kunnen vinden. We hebben er in de tussentijd allebei voor moeten zorgen dat er eten op de tafel kwam voor onze families. We hebben gepraat over onze problemen en wat we kunnen doen om in de toekomst te voorkomen dat we elkaar niet vijandig behandelen. Ik denk dat we dat wel hebben uitgesproken. Maar die diss is ook niet richting Buck. Ik heb het over de rest van G-Unit. Dat 50 Cent al gaat roepen dat hij niet meer te horen zal zijn op tracks van andere G-Unit leden en dat hij Buck nu niet meer hoog heeft zitten, komt allemaal door mij. Dat is mijn campagne geweest om G-Unit klein te krijgen en dat lukt. Je zult de G-unit leden nooit meer iets samen horen doen”, aldus The Game.

The Game geeft ook aan dat hij de situatie vervelend vindt voor Buck. Het feit dat 50 Cent heeft geroepen dat Buck nu in hetzelfde vaarwater zit als hijzelf, zit de rapper niet lekker. Hij blijft er dan ook bij dat niks in ‘Body Bags’ verwijst naar Young Buck.

“En wat Tony Yayo betreft: het is niet cool om kinderen te slaan”, deelt The Game nog even mee in zijn genadeslag.

Bron: Juize

Goed nieuws. Dit is trouwens in het Nederlands...

Geplaatst:

Ja idd.

Het komt wel op hetzelfde neer.

Oja lijkt me wel vet als 50 en Buck weer vrienden worden en dan Banks & Yayo dumpen uit G-Unit en dat The Game

er weer bij komt.

Ik houd van de manier waar The Game heel hard G-G-G-G- G-Unit!! roept Prachtig gewoon.

Geplaatst:

Hierboven stonden een aantal posts die het topic niet echt van extra kwaliteit voorzagen, op z'n zachtst gezegd. Mocht men zich afvragen waar die berichten zijn gebleven: Die heb ik verwijderd en alles is verder afgehandeld. Als er nog vragen zijn omtrent dit gebeuren, dan stuur je me maar even een PM. Maar de posts waar ik het over heb wil ik niet meer in dit topic of ergens anders op het Forum zien.

Vanaf nu weer ontopic graag en praten over de beef tussen The Game en G-Unit. Ikzelf heb er bijster weinig verstand van, dus ik hou me er wijselijk buiten. Maar mocht je je mening willen geven, ga gerust je gang...maar hou het netjes :)

Geplaatst:

Fijn als dat over is, ik wil wel dat ze samen liedjes moeten maken :) How We Do vond ik goed, en Hate It or Love it ook. Ik vind trouwens dat East Coast en West Coast minder moeten beefen, want Snoop en 50 samen is ook een goede combo 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Vanwege de geruchten dat Young Buck binnenkort G-Unit zou gaan verlaten, vond de rapper uit Cashville het belangrijk om zijn kant van het verhaal te doen. De geruchten over de breuk van G-Unit ontstonden nadat 50 Cent twee weken geleden verscheen tijdens de ochtendshow van Miss Jones op radiostation Hot ’97.

Tijdens een interview vertelde 50 Cent de luisteraars dat hij hetzelfde dacht over Young Buck en The Game, omdat zij allebei vrede probeerden te sluiten met vijanden als Chuck Taylor en Jadakiss. Na een stilte maakte Young Buck duidelijk dat hij nog steeds een G-Unit soldier is.

“Ik ga nergens heen, man. Ik ben een lid van G-Unit tot op het bot”, aldus Buck. Wat 50 probeerde te zeggen tijdens dat interview, probeerde hij ook duidelijk te maken toen ik mijn interview had met Angie Martinez. Ik sprak destijds mijn afschuw uit over een man die aan een kind zat. Maar, ik heb nooit gezegd dat ik Tony Yayo hiervan verdacht. Ik denk dat dit verkeerd over is gekomen bij mensen, maar 50 hielp dit misverstand gelukkig uit de wereld”.

“50 Cent is mijn baas en ik zou het niet aankunnen om beef met hem te hebben”, gaat Buck verder. “Ik weet zeker dat hij mij in dezelfde situatie als The Game zou zetten als ik tegen 50 in zou gaan. Je moet elkaar accepteren en door gaan, wij zijn broeders van een andere moeder, het voelt als familie.”

Young Buck gaf tot slot een paar duidelijke woorden mee. “Denk niet dat Young Buck ooit geen deel meer zal uitmaken van G-Unit, of dat 50 en Buck ruzie krijgen. Dit zal nooit gebeuren!”

Buck heeft overigens zijn woordje klaar over The Game: "Ik denk dat hij momenteel zijn eigen graf graaft. Die man heeft twee kanten en is absoluut geen 'real nigga'."

BRon: Juize.fm

Geplaatst: (bewerkt)

Young Buck heeft nu ook een diss gemaakt naar The Game.

Het nummer heet "Teach Em Bout Playin'".

Ik vind het wel een dope track geworden.

Hier een stukje lyric.

Ik vind hem sterk

[Young Buck:]

Niggas can't fuck with me, nor can they say "Fuck 50"

I'll poke a nigga's ass up quickly

So all yall miss me with the latest hip-hop street news

About what my man said on Miss Jones interview

What you do, is open up the Billboard charts

I got the number one rap album so far

I'm on the cover of the XXL giving em hell

What I'm sayin, is Buck got records to sell

I'm not playin, just layin in the Maserati gitted up

Hell'll freeze before the G-Unit splits up

Banks at the bank, Yayo gettin' dough, and I'll buck ya down

Soon 50 holla (yo come on)

This is family, I don't know what you been told

Even our worst sellin albums, still went gold

And I made a few million before I picked up the mic

So if you gon' hate me, get your shit right (motherfuckers)

EDIT:Ik zie net dat ik een ernstig misdrijf heb gepleegt :puh:

Ik heb ge-dubbel-post.

kan een vriendelijke mod dat aanpassen?

EDIT 2: Luister hem maar hier: *KLIKKIE*

>>> Door NandroDavids: Een dubbelpost als deze lijkt me niet zo'n probleem: Zit 6 uur tussen de posts én het gaat beiden over iets anders...<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...