kool Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 ik heb de 95% save game van gta sanandreas gedownload en in win rar uitgepakt en het bestand in de map GTA San Andreas User Files gezet maar als ik het in het spel wil laden gaat het spel weer beginnen aan het begin van de starie line dat stuk dat cj uit het vliegtuig komt en word mee genomen door die twee agenten kan iemand mij wat raat geven mischien alvast bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Hey welkom op het forum 'kool' Ten eerste wil ik zeggen dat dit beter in het GTA San Andreas fora thuis post, wil een mod het topic dus even verplaatsen? Over het probleem zelf, ik neem aan dat je 95% savegame van Dizzee hebt gedownload? Om die savegame te laten werken zul je Versie 1 van het spel moeten hebben, wanneer je Versie 2 hebt zal je spel crashen of over nieuw beginnen. Waarschijnlijk heb jij Versie 2 van het spel, gelukkig is er wel een manier om je spel naar V1 te krijgen, dit moet doormiddel van een 'patch'. De patch is helemaal betrouwbaar en in het spel word verder niet veel veranderd, de patch zorgt eigenlijk alleen voor voordelen (Modificaties installeren etc). Je kunt de patch hier downloaden. De installatie gaat vanzelf, dus dat moet lukken. Wanneer je de patch hebt geinstalleerd zul je de savegame gewoon kunnen laden. Veel succes en nog veel plezier op het forum! Reageren
Preddy Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ik denk dat het aan de versie van je San Andreas ligt. Sinds de uitgave van San Andreas voor de PC zijn er 3 versies verschenen, namelijk v1, v1.01 en v2. De savedgame die je hebt gedownload is voor versie 1, en wanneer je San Andreas versie 2 hebt dan herkent het spel de savegame niet en begint weer opnieuw met de storyline. Nou weet ik niet waarom je een savedgame wil downloaden? Als je de hele storyline uitgespeeld wil hebben dan kan je met deze savegame uit de voeten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Dan heb je verkeerde versie te pakken. Verkeerde versie betekend of dat hij teruggaat naar Windows of dat hij opnieuw start. Savegames versie 1 Savegames versie 2 Je kunt zo weten welke versie je hebt: Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Hieronder een voorbeeld hoe je de savegame aan moet vragen. Verplaatst naar GTA SA forum... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Of je kan aan iemand vragen om main.scm en script.img van versie 1. Dan kan je alle savegame van Versie 1 downloaden en gebruiken. Maar als je de main.scm en script.img gaat vevangen zorg altijd dat je backup hebt gemaakt van die bestanden!! Voor het geval dat je weer versie 2 wilt hebben. PS Nog hartelijk welkom op deze beste GTAForum!!!!!!!! Mijn motto: Hoe meer leden, hoe beter! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.