Proximitus Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Wat vinden jullie van m'n nieuwe sig? Raten pls Bewerkt: 28 maart 2007 door Proximitus Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) ik kan hier namelijk niet raten op een signature maar wel op een lettertype dus ik ga zeggen voor een naam is hij zeer mooi vooral die overgang van zwart naar wit . je kan er beter een render inzetten je vorige sig was hetzelfde maar dan in het zwart EDIT: ik heb het nu pas gezien die licht die zo voorbij komt is ook zeer mooi en de schaduw is goed gedaan maar ik vind dat er nog steeds een render in moet komen 9/10 Bewerkt: 28 maart 2007 door woetsha Reageren
BigM Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Je style van tux vond ik altijd erg leuk. Maar dit mag er zeker ook wel wezen. Voorheen had je ook een dergelijke sig zoals deze en toen stuurde ik onder me oude naam speciialMarc.5 een mailtje met een compliment erover. Maar deze vond ik door dat chromo nog veel mooier. This niet speciaal maar het trekt me gewoon. Lekker blingbling Krijg ik er ook van. Nice 9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.