sevaboy Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Zoals de titel zegt! Kleine bespreking mag. Ik heb alle The Godfathers collecties Bewerkt: 28 maart 2007 door sevaboy Reageren
Squidward Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Ik heb 8 seizoenen, zes Classic DVD's en zes Special DVD's van The Simpsons. Op twee staat mijn collectie van Quentin Tarantino. Correctie: het is nu 9 seizoenen, seizoen 9 van The Simpsons net binnen. Bewerkt: 21 mei 2007 door Squidward Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Prison Break Season 1 en ga binnen kort Season 2 halen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Het is geen serie of soap, maar ik heb een DVD-box van back to the future. Maar binnenkort schaf ik mij de DVD-box van de kaviaks aan. Want een vriend van mij speelt in één van de zoveel (ik denk 12) hoofdrollen! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 DVD-box van The Gofather. Dus deel I, II, III en extra's... Het zijn 5 dvd's met 670 minuten film. Ik ben er erg tevreden mee. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 DVD-box van The Gofather.Dus deel I, II, III en extra's... Het zijn 5 dvd's met 670 minuten film. Ik ben er erg tevreden mee. The matrix Maar tevreden ben ik er niet over omdat het vervelend begint te worden . Greetings Syfes Reageren
SWYV Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 legale The OC serie 1, serie 2 ^^ gekocht van Colruyt Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 alle delen van FRIENDS wel leuk ..! Reageren
Little Gangster Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Alle seizoenen van The A-Team. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik weet niet of muziek ook mee telt. In dat geval zal ik mijn collectie even verklappen, ik ben namenlijk een trotse eigenaar van een langwerpige dvd-collectie van Phil Collins, en Guns n'Roses. Qua films heb ik een collectie van Harry Potter, waar ik overigens nog regelmatig naar kijk. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik hou van de oudere series: A-Team alle seizoenen. Married With Children alle seizoenen Allo Allo alle seizoenen The Fast & The Furious alle dvd Tot nu toe alle Harry Potter dvd's Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Harry Potter, en Spongsbob :$. Reageren
kristof01 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik heb een DVD-box van The Beverly Hills cop en een paar seizoenen van The Simpsons. Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik kijk eigenlijk niet veel series. Als ik een serie wil bekijken dan huur ik het gewoon. Dat is even tof.Ik weet van mezelf dat als ik een dvd box koop.Dan bekijk ik hem misschien 1 keer ofzeo.Dus waarom is het nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.