Mirrrr Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 - Soprano's seizoen 1 t/m 6 - 24 seizoen 1 t/m 6 - House seizoen 1 en 2 - Lord of the Rings Reageren
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Tom & Jerry Absoluut de allerleukste serie die er ooit was!!! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Lord of the rings(I,II en III), Star Wars(I,II,III,IV,V en VI), Godfather(I en II zijn leuk deel III zuigt ) en Blade(alleen I en II deel 3 heb ik wel eens gezien maar vond ik ook slecht ). Ow ja en Blackadder maar de eerste 2 delen vind ik toch het beste. En Harry Potter, maar deel 1 heb ik nog op video, deel 2 ontbreekt, deel 3 op DVD en deel 4 heb ik illegaal. Bewerkt: 21 april 2007 door Clowntje_93 Reageren
dukeboy Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 al de dvds van the dukes of hazzard (film en reeks) Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Misschien niet echt een serie, maar ik probeer wel alle leuke Stephen King films te verzamelen. Ik heb al: The Shawshank Redemption The Shining Stand by Me Misery The Dead Zone It Creepshow Pet Sematary Pet Sematary II Needful Things Dreamcatcher Sometimes They Come Back Sometimes They Come Back... Again Children of the Corn Children of the Corn II Children of the Corn III Maximum Overdrive Reageren
rubensanti Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 the godfather collectie en southpark heb ik ook heel veeeeel Reageren
Preddy Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 The Matrix, The Matrix Reloaded, The Matrix Revolutions, The Animatrix heb ik zelf. Verder liggen hier nog twee Prison Break seizoen 1 boxen ( ), een Band of Brothers, Indiana Jones, Nightmare on Elmstreet en Lord of the Rings box. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.