Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Hey gtacrew....Ik zit steeds maar Empire missies te halen maar die lukt niet.Ik ben niet zo behendig met zo'n boot en die andre boten pikken altijd mij pakjes af.Iemand misschien tips?? MVG Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Vaar gewoon achter de helicopters aan .. Als ze dan een pakketje droppe .. dan kun je die meteen pakken ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Vaar gewoon achter de helicopters aan .. Als ze dan een pakketje droppe .. dan kun je die meteen pakken ! Ja maar meestal mis ik hem en dan pikt die andre hem net in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Vaar gewoon achter de helicopters aan .. Als ze dan een pakketje droppe .. dan kun je die meteen pakken ! Ja maar meestal mis ik hem en dan pikt die andre hem net in sorry, maar dit is gewoon een kwestie van oefenen, net zoals Streetraces, Firefighter en Quad rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Nou een andre keer ga ik eraan beginnen!Dus gewoon goed oefenen en de heli volgen,maar nog een vraagje kan je ook drive-by's doen op de boten of is dan mission failed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Ik gebruikte een andere tactiek bij deze missie. Ik liet die helikopter de pakjes droppen. Die andere boten liet ik met elkaar vechten om de pakjes. Ik keek dan altijd op de radar waar de pakjes lagen en ik ging die pakjes halen die vrij waren. Daarna keek ik bij welk pakje ik zo snel mogelijk kon komen zonder te moeten vechten met een boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Hey dat is handig.Gewoon varen waar de andre niet zijn.Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.