Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?


DJ Vincento

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

    • Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0


Recommended Posts

Ik vraag me af of er veel mensen zijn die apart tot 0:00 opblijven voor de release van de trailer. Ik wil heel graag opblijven, maar ik weet niet of het van m'n pa mag.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    13

  • harry1985

    11

  • Rivel

    10

  • DenkaanHenk

    7

Top Posters In This Topic

Ik ga er niet voor opblijven. Ik moet de volgende dag er om 6.30 er weer uit! Of ik sta wat eerder op of ik kijk 's middags. Maar ik mag ook niet opblijven van mijn ouders :cry:. Ze vinden tot 22.30 opblijven al laat :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even voor de duidelijkheid. Komt de trailer nou vandaag om 0.00 uur (dan is het officieel 29 maart)? Of morgen om 0.00 uur?

Edit: Oké bedankt P-T-C en Lantyz! Ik vroeg me af of dat misschien de Amerikaanse tijd was. En sommige mensen praten hier alsof het vanavond uitkomt. Daarom vroeg ik het even ;)

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Maar even voor de duidelijkheid. Komt de trailer nou vandaag om 0.00 uur (dan is het officieel 29 maart)? Of morgen om 0.00 uur?

Zoals je op de countdown kunt volgen... Morgen komt de trailer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik niet. Ik moet om 22:00 uur naar bed. En gaat er om 7 uur weer uit ( 8 uur naar school ) Half 4 thuis. Morgen middag geen tijd dan ga ik Xboxen pspen en gameboyen pcen met me vriend. Het zal wel morgen avond worden ofzo. Ik hoop dat het een leuke filmje is. Hij zal wel weer 1 min duren ofzo '' ik hoop liever 5 min ! Er ik hoop dat je ook mensen ziet en die stad enzo. Het zal denk ik wel de beste trailer van altijd worden. Spannend nog een dagje wachten voor mij dus.

En ik heb er nog een klein vraagje over he. Komt tie gelijk als de tijd rijp is op gta4.com ? Dus dat die teller weg is en er die trailer in de plaats voor staat. Das makkelijker. En kan je hem op je psp zetten. En op de pc zetten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even voor de duidelijkheid. Komt de trailer nou vandaag om 0.00 uur (dan is het officieel 29 maart)? Of morgen om 0.00 uur?

Nu heeft Rockstar speciaal voor jou zo'n mooie timer in elkaar gezet, en dan snap je het nog niet. :-(

Ontopic: Ik ben morgen rond middernacht sowieso nog wel wakker, maar ik vraag me eerder af wat er gebeurt wanneer de halve GTA-fanbase de GTA IV-website probeert te bereiken...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...