Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?


DJ Vincento

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

    • Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0


Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    13

  • harry1985

    11

  • Rivel

    10

  • DenkaanHenk

    7

Top Posters In This Topic

Ik gha lekker morgen ochtend kijken ;) kan ik er vanacht over drome :puh:

En je weet het! Join nu onze Gang! *Klik*

Ik denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic reclame te gaan maken over je gang.

@Daar weer boven (Vincento): Ik heb de pagina al de hele dag open staan. Maar je hebt inderdaad gelijk, aangezien iedereen hem vast al eerder zal openen.

En dan moet je nog refreshen en dan is er een Lading GTA fans die óók aan het refreshen zijn. Dus dat heeft geen zin :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat het zin heeft om pc hele dag aantelaten op countdown, ookal begint je download seconde eerder als bij andere, is dl snelheid na paar seconde niks meer. Ik wacht dus tot morgen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben wat dvd`s aan het kijken en soms een online spel erdoorheen ben nu bezig met een aap die met een pijl ballonen schiet moet er nu 70 hebben haha :puh: hoe doel loos kun je wezen als je zit te wachten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog ongeveer een uur en een kwartier! Ik moet nu naar bed :cry:. Ik mag nog geen eens dit uurtje opblijven :@ . Ach ja ik kijk hem morgen dan wel. Ik ben erg benieuwd!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wel , ik heb laptop!

KanNietWachten!!

>>> Door Dutchy3010: Uit je vorige posts is al wel gebleken dat je ging kijken. Dat hoef je ons echt geen 3x te vertellen...<<<

Njah .. im exited so what ? :)

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ga hem kijken, maar nee, ik blijf er niet voor op. Ik ben over een uurtje toch nog wel wakker. Ik ben er erg benieuwd naar, maar ik heb er om eerlijk te zijn niet geweldig grote verwachtingen bij. Ik twijfel niet over de game, maar over de trailer...

We zullen wel zien. Haast heb ik toch niet, want ik koop hem alleen als PC versie, en het is niet eens zeker dat die uitkomt. Dat is ook de belangrijkste reden dat ik niet zo om deze GTA game sta te springen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nog 55 minuten:D

Ze zeggen dat het heel wat gaat vertellen over het spel

Alleen is het raar dat ze nog zoveel maanden hebben voor de release dus moet hij nu ongeveer wel klaar zijn

toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ga niet opblijven, ben om 12 uur altijd nog wel op.

Maar kan echt niet wachten! Hopelijk komt er een PC versie, want ik ga echt geen honderden euros betalen voor een xbox360...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...