Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?


DJ Vincento

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

    • Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0


Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    13

  • harry1985

    11

  • Rivel

    10

  • DenkaanHenk

    7

Top Posters In This Topic

Ah oke zo zit het dus. Raar dat die ene dag er nog bestaat. Nog 3 uurtjes dan is tie er. Maar heeft iemand antwoord op mijn vragen?

En ik heb er nog een klein vraagje over he. Komt tie gelijk als de tijd rijp is op gta4.com ? Dus dat die teller weg is en er die trailer in de plaats voor staat. Das makkelijker. En kan je hem op je psp zetten. En op de pc zetten ?
Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke zo zit het dus. Raar dat die ene dag er nog bestaat. Nog 3 uurtjes dan is tie er. Maar heeft iemand antwoord op mijn vragen?
En ik heb er nog een klein vraagje over he. Komt tie gelijk als de tijd rijp is op gta4.com ? Dus dat die teller weg is en er die trailer in de plaats voor staat. Das makkelijker. En kan je hem op je psp zetten. En op de pc zetten ?

De pagina waarop de countdown staat word doorgelinkt namate de countdown afgelopen is. Je hoeft dus geen moeite te doen, alles gaat automatisch. De trailer word als het goed is in een flash page geopend. Althans lijkt het mij niet dat ze voor de trailer een gehele site gaan openen.

Nog 3 uurtjes dan is tie er
Nog drie uurtjes en 24 uurtjes erbij. Volgensmij is die teller op rockstargames.com echt te lastig voor jullie hé...
Link to comment
Delen op andere websites

Dr staat tog dat nu op dit moment:

01 02 28 40

dat is dus:

24 uur (1 dag)

2 uur

28 min

40 sec

dat is afgerond 26 1/2 uur, dat betekent dus dat ie donderdag op vrijdag komt enniet vanagt al :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

iets moois gevonde!

ga is naar die site van gta4 (die countdown)

en dan de datum veranderen van je eigen computer dan kun je ook die klok terug op 2 dagen zetten als je de datum van de pc terug zet!

je kunt ook op 0 dagen laten komen door pc dag naar voren te zetten

het werkt echt maar waarschijnlijk wel nutteloos

Bewerkt: door gta player
Link to comment
Delen op andere websites

iets moois gevonde!

ga is naar die site van gta4 (die countdown)

en dan de datum veranderen van je eigen computer dan kun je ook die klok terug op 2 dagen zetten als je de datum van de pc terug zet!

je kunt ook op 0 dagen laten komen door pc dag naar voren te zetten

het werkt echt maar waarschijnlijk wel nutteloos

Was al bekend. Tevens werkt dit nog niet aangezien je word doorgelinkt naar een nog 'offline' pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...