Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

• Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
EDIT:

Heb het even opgezocht:

Op de Rockstargames site staat het volgende: Thursday March 29th, 2007. 6.00 PM EST

De Eastern Standard Time (afk.: EST) is een tijdzone die 5 uur achterloopt op UTC (GMT)

Concluderend: Morgen om 23.00 uur kunnen wij de trailer zien :klap:

Maar lopen ook nog 1 uur voor op GMT, dus dat betekent dat er 6 uur bij komt i.p.v. 5. Wij kunnnen de trailer dus om 0.00 uur zien, want 6 PM + 6 uur is 0.00 uur.

On-topic: Ik ga er niet voor wakker blijven vanavond. Morgenochtend heb ik tijd zat om dat filmpje te bekijken en ik ben niet zo verslaafd dat ik niet een paar uur kan wachten.

Bewerkt: door Piet-Herr
  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pennywise The Clown

13

• harry1985

11

• Rivel

10

• DenkaanHenk

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik kijk wel als ik toevallig zin heb...moet er morgen om 4:45 uit, dus weet nog niet of ik om 0:00 ga kijken (het zal wel druk worden, dus 0:00 kijken lukt vast niet)

Geplaatst:

Ik kijk morgenmiddag of zo wel. Morgen moet ik al weer om zeven uur opstaan, maar morgen is het voor mij ook de laatse dag van het trimester, wat betekend: twee weken vakantie!

Geplaatst:

Ik mag niet tot 0:00 opblijven, alleen op vrijdag en zaterdag. Maarja, dan kijk ik hem morgen maar.

Geplaatst:

Ik mag opblijven van men ouders, omdat ik morgen toch op school word verwacht rond 13.00u :)

Geplaatst:

Ik heb morgen de eerste twee uur PWW, dus ik blijf niet op vanavond (niet dat mijn ouders het overigens goed zouden vinden :puh: ). Wel natuurlijk als ik morgen thuiskom meteen kijken 8)

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

als er nou een land is die veel eerder de trailer kan zien zal ie wel eerder op youtube staan denk ik...

of is dit fout bereddeneerd(?)...

Geplaatst:
als er nou een land is die veel eerder de trailer kan zien zal ie wel eerder op youtube staan denk ik...

of is dit fout bereddeneerd(?)...

Dit klopt inderdaad niet. In Amerika komt de trailer om 18.00 uur uit, bij ons om 0.00 uur. Je zou misschien denken dat zij hem dan 6 uur eerder hebben, maar dat is niet zo. Die twee tijdstippen vallen precies op het zelfde moment. Dit komt omdat we 6 uur tijdsverschil hebben met Amerika, wij leven hier 6 uur later dan in Amerika (New York). Op dit moment is het daar dus ongeveer 7 uur 's ochtends en op het moment van de trailer is het daar 18.00 uur en hier 0.00 (18.00+6 uur).

Geplaatst:

Dat is dat wel jmmr,

maar ik ga echt niet opblijven om de trailer te zien zie hem smorgens wel om 7 uur als ik opsta

Geplaatst:

En we zijn zojuist de 00.10.00.00 voorbij gegaan.. Dat betekend, nog minder dan tien uur te gaan!

noghq1.png

Geplaatst:

Ik ga vannacht niet kijken, ik zie het morgen wel. Moet namelijk gewoon naar school morgen.

Maar het is trouwens wel raar dat het hier precies om middernacht is. Misschien een stille hint

dat het zich in Europa af gaat spelen? :puh:

Geplaatst:

Ik hoop dat ik mag opblijven.

Ik moet morgenvroeg wel om 9:30 men rapport gaan halen ( :{ ) dus waarschijnlijk mag ik niet opblijven :cry:

Geplaatst:

ja natuurlijk ga ik kijken !!!!!

weet je wat wel klote is dat je daarna alleen maar kan denken ... kon ik hem nu maar alvast halen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...