Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

• Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat vreemd, als ik naar GTA4.com ga dan gaat hij automatisch al naar die offline site!:puh: Ik zie de countdown niet meer!

Rivel

Dit is de countdown.. Waarschijnlijk had je gewoon de verkeerde site te pakken ;)

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pennywise The Clown

13

• harry1985

11

• Rivel

10

• DenkaanHenk

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Eeen ding vind ik stom ze zeggen 29 maart en om 0:00 is het 30 maart dus dat klopt niet echt!!!

Geplaatst:
^^^^^^^^^^ Zit jij hier de hele trailer te kijken?

Rivel

Countdown bedoel je zeker!

nee, ik heb op me achterfrond ook een countdown en zag dat het (bijna) nog maar 4uur was dus ging ik naar de site!

mij Achtergrond!:naamloosqi8.png

Geplaatst:

Beweegt die wallpaper? Of is dat gewoon een pic. Zoja, hoe doe je dat dan dat hij beweegt ik heb windows XP media center!

Geplaatst:

Reken maar van yes dat ik op blijf! Komt trouwens lekker uit dat ik morgen de eerste 2 uur vrij ben :*D

Wss kan ik vannacht niet eens slapen omdat ik alleen maar aan die trailer kan denken :puh: Maar goed ik heb morgen alleen maar engels waar we niets doen en gym waar we... eigenlijk ook niets doen, dus dat komt wel goed! :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Beweegt die wallpaper? Of is dat gewoon een pic. Zoja, hoe doe je dat dan dat hij beweegt ik heb windows XP media center!

tuurlijk beweegt hij! het is een progamma dat heet:Timeleft

Uitleg:Stap 1: Download het programma en installeer het.

Als er bij Setup 'Replace Windows Tray Clock' staat, vink dat vakje dan uit.

Aan het eind krijg je om het programma te runnen, druk je dat gewoon aan.

Stap 2: Je krijgt nu een Happy New year en een CLOCK venstertje op je scherm, er staat ook TimeLeft Quick Task op je taakbalk, druk die dus gewoon aan.

Er staan in TimeLeft Quick Task dingen zoals Reminder, Clock, Timer, etc. Druk dan Countdown aan. Er opent zich een nieuw venster, Main Window. Druk 'Happy New Year'aan en druk op DELETE. Er staat een bevestiging, druk dan gewoon op OK.

Daarna druk je op Add. Bij het kopje Count till (from) date and time typ je bij 'at' (recht daaronder) 0:00:00 ipv de tijd die er staat en bij 'on' verander je het in Vrijdag 30 Maart 2007. Bij 'Title' hoort niks te staan, dus verander dat vakje in niks, want er staat Countdown als titel.

Dan kom je bij de Lay-Out. Bij Predefined selecteer je Days Hours:Minutes:Seconds. Je vinkt het vakje 'Show Title' en 'Show Captions' ook uit.

Daaronder kun je kiezen tussen Skin en Font. Selecteer Font. Dan druk je op Select Font. De Font en de Font Color mag je zelf bepalen, ik heb hem gewoon Tahoma en rood gemaakt. Background Color verander je in Zwart. Je hoeft dan niks meer te veranderen in Numbers, dus druk dan gewoon op OK.

Dan kun je onder de Lay Out nog tussen een paar opties kiezen, namelijk Show Border, Effect, Stop Counting on Zero. Alles moet uitgevinkt zijn, behalve Effect. Die kun je gewoon op Metamorphose houden, die is wel het beste. Druk op Apply en dan op OK. Je hoeft in het Main Window nou niks meer te veranderen, druk gewoon op Close.

Nu komen de CLOCK en jouw Countdown op het scherm. Druk weer in je Taakbalk op TimeLeft Quick Task. Druk dan op Clock. Dan kom je weer in het Main Window. Er staat één taak in het grijze gedeelte, namelijk simpelweg 'Clock'. Selecteer hem en druk op Delete.

Bij de bevestiging druk je weer op OK. Druk dan op Close. Je ziet nu alleen nog maar je Countdown tot de GTA 4 Trailer. Ga in je Taakbalk weer naar TimeLeft Quick Task. Helemaal Linksonderaan staat 'Show this window next run', vink dat vakje uit. Er staat To access TimeLeft right-click on the TimeLeft tray icon. Kijk hoe het icoontje eruit ziet, zodat je straks verder kunt. Druk dan op Close Quick Task.

Druk rechts op het icoontje (die daar zonet beschreven stond) en druk dan op Options, (3 van onderen). Hij staat automatisch op het tabblad General. Bij het kopje Appication vink je 'Enable sounds' uit. Bij het kopje Floating windows vink je 'Stay on top' uit. Bij Message window hoef je niks te veranderen. Bij die andere tabbladen hoef je niks te veranderen. Druk gewoon op OK.

Stap 3: Download *DEZE* achtergrond die door mij geupload is. Download hem (Rechtermuisknop>Afbeelding Opslaan Als...)en druk op Rechtermuisknop op Bureaublad>Eigenschappen. Dan tabblad Bureaublad (dit moet je weten) en dan Bladeren. Selecteer mijn download (Bck.bmp) en druk in Positie op Gecentreerd. De kleur moet Zwart zijn. Druk op OK.

Alle vensters moeten geminimaliseerd zijn, maar niet met Bureaublad Weergeven, dan gaat hij ook weg, minimaliseer dus de venstes gewoon met behulp van de Min-knop Rechtsbovenaan. Dan zie je die Countdown midden op het Bureaublad. Zet je cursor daar op en sleep hem met linkermuisknop onder de tekst Trailer. Je kunt hem gewoon slepen. Druk dan met rechtermuisknop op de Countdown en druk een paar keer op Zoom totdat hij zo groot is als je hem zelf mooi vind.

Desnoods nog een paar keer aanpassen, in en uit zoomen, je moet het zelf mooi vinden.

Heb je zelf nog een betere achtergrond? Die kun je ook gewoon gebruiken.

Nog vragen? Post ze hier of PB me even

OPMERKING: Elke keer als je 'Bureaublad Weergeven' doet zie je de Timer niet, minimaliseer ze dus Manueel.

Deze methode is niet perfect, maar het is een van de beste mogelijk.

Bewerkt: door Barttjueh100

Nee ik bekijk het morgen wel. Die trailer is niet mijn hele leven hoor. Het is maar een trailer, ik snap daarom ook niet waarom mensen zo zenuwachtig erover worden, en bijna niet kunnen wachten. En ik moet morgen ook naar school, das ook een rede.

Eeen ding vind ik stom ze zeggen 29 maart en om 0:00 is het 30 maart dus dat klopt niet echt!!! (Tekst by: rdewit

00:00 is nog 29 maart. Als het 00.01 is, is het 30 maart.

Bewerkt: door Apple-Mac

Volgende dag eerste uur vrij, ik kijk dan wel. Als ik tenminste vannacht nog kan slapen :puh:

Bij 00:00 is het trouwens wel al 30 maart. Bij 23:59 is het nog de 29e :puh:

Pennywise-The-Clown @ 29 Mar 2007, 19:53:33

je link klopt niet helemaal, je hebt Iv getypt in plaats van IV waardoor IE de pagina niet kan vinden bij mij

deze link zou wel moeten werken :puh:

Bewerkt: door K.O.
Nee ik bekijk het morgen wel. Die trailer is niet mijn hele leven hoor. Het is maar een trailer, ik snap daarom ook niet waarom mensen zo zenuwachtig erover worden, en bijna niet kunnen wachten. En ik moet morgen ook naar school, das ook een rede.

De reden dat door deze trailer zoveel spanning is opgewekt is dat deze meteen een hele hoop info zal geven over GTA 4. Bij de vorige GTA's was er al een hoop bekend van tevoren en kregen we toen pas de trailer te zien, maar bij deze GTA zal het toch echt onze eerste bron van informatie zijn. Daarnaast heeft deze een nieuwe en betere engine gebruikt en kan bijna niemand wachten om die grafische pracht te aanschouwen. En alsof dat nog niet genoeg redenen zijn voor een nacht espresso is dit ook het begin van een hele nieuwe reeks. De III, Vice City en San Andreas triologie is afgesloten en hier begint iets geheel nieuws. 0_0

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:

De reden dat door deze trailer zoveel spanning is opgewekt is dat deze meteen een hele hoop info zal geven over GTA 4. Bij de vorige GTA's was er al een hoop bekend van tevoren en kregen we toen pas de trailer te zien, maar bij deze GTA zal het toch echt onze eerste bron van informatie zijn. Daarnaast heeft deze een nieuwe en betere engine gebruikt en kan bijna niemand wachten om die grafische pracht te aanschouwen. En alsof dat nog niet genoeg redenen zijn voor een nacht espresso is dit ook het begin van een hele nieuwe reeks. De III, Vice City en San Andreas triologie is afgesloten en hier begint iets geheel nieuws. 0_0

Opzich mee eens, maar vervelende ouders en school/werk blijven toch wel een struikelblok... Nou ja, morgenochtend ook nog wel tijd he

Geplaatst:

ik blijf iig wel op hoor. slaap sowieso nooit zo vroeg dus dat uurtje/half uurtje langer maakt me niks uit. ben te benieuwd naar hoe gta 4 eruit gaat zien..en heb sowieso al geen geduld :engel:

Geplaatst:

Ik heb PW week...Morgen maar 1 uurtje...Engels PW...makkelijk zat...

Dus ik kijk denk ik morgen na school wel ffetjes een paar duizend keer...zal binnen de korste keren wel een miljoen keer op Youtube staan. :*D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...