Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?


DJ Vincento

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

    • Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0


Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    13

  • harry1985

    11

  • Rivel

    10

  • DenkaanHenk

    7

Top Posters In This Topic

Als het maar geen grap is.......

Ik denk het niet dat het een grap is

dat kan rockstar niet maken

heel de wereld zit zowat erom te smachten

en als het een grap zou zijn was echt iedereen boos (denk ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het idee van Rockstargames om het aantal bezoekers in 24 te delen (24 verschilende tijdzones)

De trailer komt overal tegelijkertijd uit, ongeacht in welke tijdzone je je bevindt. De countdown past zich aan je computertijd aan, dus loopt bij iedereen op hetzelfde moment af.

(...)

Niet helemaal lantyz.

Mensen in london kunnen heb pas 1 uur later zien, aangezien idd de tijd van de PC genomen word, en niet de servertijd van Rockstargames.com.

Het tijdsverschil met New York was geloof ik 6 uur. Nederland loop "voor", netzoals Australie op ons voorloopt. In dat geval zouden we hem dus kunnen bekijken om 18:00 van deze dag. dat was idd niet het geval, echter is het nu in USA al lang half 3 van de ochtend.

In het ergste geval zouden we hem 18 uur na USA kunnen zien, en dat is dan dus morgenmiddag 6 uur. (Tenzij je de tijdklok van je PC weizigd).

Ik snap nogsteeds niet wat R* wilt met hun klokje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het idee van Rockstargames om het aantal bezoekers in 24 te delen (24 verschilende tijdzones)

De trailer komt overal tegelijkertijd uit, ongeacht in welke tijdzone je je bevindt. De countdown past zich aan je computertijd aan, dus loopt bij iedereen op hetzelfde moment af.

(...)

Niet helemaal lantyz.

Mensen in london kunnen heb pas 1 uur later zien, aangezien idd de tijd van de PC genomen word, en niet de servertijd van Rockstargames.com.

Het tijdsverschil met New York was geloof ik 6 uur. Nederland loop "voor", netzoals Australie op ons voorloopt. In dat geval zouden we hem dus kunnen bekijken om 18:00 van deze dag. dat was idd niet het geval, echter is het nu in USA al lang half 3 van de ochtend.

In het ergste geval zouden we hem 18 uur na USA kunnen zien, en dat is dan dus morgenmiddag 6 uur. (Tenzij je de tijdklok van je PC weizigd).

Ik snap nogsteeds niet wat R* wilt met hun klokje.

Je brengt iedereen hier weer mee in verwarring Bradley.. Wat is nou precies je punt want ik kan het niet helemaal volgen.

In Amerika komt hij om 18:00. Hier in Nederland op precies hetzelfde moment, alleen zoals je zelf al aangeeft 6 uur later.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het idee van Rockstargames om het aantal bezoekers in 24 te delen (24 verschilende tijdzones)

De trailer komt overal tegelijkertijd uit, ongeacht in welke tijdzone je je bevindt. De countdown past zich aan je computertijd aan, dus loopt bij iedereen op hetzelfde moment af.

(...)

Niet helemaal lantyz.

Mensen in london kunnen heb pas 1 uur later zien, aangezien idd de tijd van de PC genomen word, en niet de servertijd van Rockstargames.com.

Het tijdsverschil met New York was geloof ik 6 uur. Nederland loop "voor", netzoals Australie op ons voorloopt. In dat geval zouden we hem dus kunnen bekijken om 18:00 van deze dag. dat was idd niet het geval, echter is het nu in USA al lang half 3 van de ochtend.

In het ergste geval zouden we hem 18 uur na USA kunnen zien, en dat is dan dus morgenmiddag 6 uur. (Tenzij je de tijdklok van je PC weizigd).

Ik snap nogsteeds niet wat R* wilt met hun klokje.

Ik ook niet (met dat klokje

Link to comment
Delen op andere websites

1: Op het scherm staat het klokje

2: Kijk naar het klokje

3: Waneer het klokje afgelopen is komt een filmpje

4: Kijk dan naar het filmpje

De 4 stappen van hoe je naar trailer van GTAIV kijkt :)

Aeroplane .. :puh: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn punt was dat Lantyz zegt dat de countdown zich aanpast aan de computertijd en vervolgens zegt dat de tijdzone niet uit maakt. En dat terwijl er 24 verschillende tijdzones zijn, en op elke zone geeft die site dus een andere tijd aan. Aangezien het in londen nu half 9 is, staat hun countdown nu op 3:21.

Als de site werkelijk vanaf elke computer hetzelfde aangeeft, dan word je IP gecontroleerd en vervolgens je land achterhaalt, de zone word vergeleken met de releasedatum van de trailer en vervolgens zou de tijd dan tevoorschijn komen.

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het idee van Rockstargames om het aantal bezoekers in 24 te delen (24 verschilende tijdzones)

De trailer komt overal tegelijkertijd uit, ongeacht in welke tijdzone je je bevindt. De countdown past zich aan je computertijd aan, dus loopt bij iedereen op hetzelfde moment af.

(...)

Niet helemaal lantyz.

Mensen in london kunnen heb pas 1 uur later zien, aangezien idd de tijd van de PC genomen word, en niet de servertijd van Rockstargames.com.

Als dat waar was zou je, door je PC-klok te verzetten nu de trailer al kunnen bekijken. Dat is niet het geval, want de pagina waar die trailer komt is nog niet online. Die gaat pas online als het in tijdzone EST 18.00 uur is, dan is het hier 6 uur later, dus 0.00 uur.

Het tijdsverschil met New York was geloof ik 6 uur. Nederland loop "voor", netzoals Australie op ons voorloopt. In dat geval zouden we hem dus kunnen bekijken om 18:00 van deze dag. dat was idd niet het geval, echter is het nu in USA al lang half 3 van de ochtend.

Inderdaad, we lopen 6 uur voor op New York. Dat betekent dus dat het daar op dit moment 6 uur vroeger is, dus 15.41 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

1: Op het scherm staat het klokje

2: Kijk naar het klokje

3: Waneer het klokje afgelopen is komt een filmpje

4: Kijk dan naar het filmpje

De 4 stappen van hoe je naar trailer van GTAIV kijkt :)

Aeroplane .. :puh: :puh:

fout, dat klokje loopt gelijk met pc klok. verander tijd van pc maar

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de tijd van m'n PC aanpas tot vlak voor 00:00 uur gaat die countdown mee en krijg ik vervolgens fout 404, dus dat die link niet bestaat. Met andere woorden deze countdown gebruikt de tijd van jou computer maar er verschijnt geen trailer :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...