Jump to content

Wie gaat om 0:00 kijken?


DJ Vincento

Wie gaat er kijken om 0:00 uur?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

    • Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0


Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    13

  • harry1985

    11

  • Rivel

    10

  • DenkaanHenk

    7

Top Posters In This Topic

Als ik de tijd van m'n PC aanpas tot vlak voor 00:00 uur gaat die countdown mee en krijg ik vervolgens fout 404, dus dat die link niet bestaat. Met andere woorden deze countdown gebruikt de tijd van jou computer maar er verschijnt geen trailer :bonk: .

De pagina waarnaar je word doorgelinkt (waar de trailer dus opstaat) stata op het moment nog offline, anders zouden we de trailer natuurlijk al lang gezien. Als de countdown verloopt word de trailerpagina onlien gezet. Je word gewoon automatisch doorgelinkt naar de pagina, dus nog even gedult :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat was al bekend, hij geeft nu al op dit moment (22.00u) al een eror aan, dus miss zijn ze er al mee bezig en komt ie eerder vrij hoop het iig :eten:

ohnee me pc klok loop een dag voor :S

(en dan heet je klok van je achternaam haha :$

Bewerkt: door klok
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de tijd van m'n PC aanpas tot vlak voor 00:00 uur gaat die countdown mee en krijg ik vervolgens fout 404, dus dat die link niet bestaat. Met andere woorden deze countdown gebruikt de tijd van jou computer maar er verschijnt geen trailer :bonk: .

De countdown van is gebaseerd op de tijd van je computer, maar de pagina waar de trailer komt is nog niet online. Die komt pas online als in het in New York 18.00 uur is en hier dus 0.00 uur.

EDIT: Piet-Herr is laat :zz:

@ Bradley H: Die countdown slaat in die zin ergens op dat, als je niet met de tijd van je computer gekloot hebt, die trailer komt als de timer op nul staat.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de tijd van m'n PC aanpas tot vlak voor 00:00 uur gaat die countdown mee en krijg ik vervolgens fout 404, dus dat die link niet bestaat. Met andere woorden deze countdown gebruikt de tijd van jou computer maar er verschijnt geen trailer :bonk: .

Het moet wel 18:00 zijn in USA(new york tijdzone).

als je de hele discussie van mij en een paar forumers had gevolgd had je het waarschijnlijk al begrepen.

De countdown slaat nergens op, je kan netzogoed de wekker zetten op 12 uur, en vervolgens www.rockstargames.com/IV/index2.htm openen.

EDIT: Welkom bij de club drugga

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de tijd van m'n PC aanpas tot vlak voor 00:00 uur gaat die countdown mee en krijg ik vervolgens fout 404, dus dat die link niet bestaat. Met andere woorden deze countdown gebruikt de tijd van jou computer maar er verschijnt geen trailer :bonk: .

Het moet wel 18:00 zijn in USA(new york tijdzone).

als je de hele discussie van mij en een paar forumers had gevolgd had je het waarschijnlijk al begrepen.

De countdown slaat nergens op, je kan netzogoed de wekker zetten op 12 uur, en vervolgens www.rockstargames.com/IV/index2.htm openen.

EDIT: Welkom bij de club drugga

Zou ik tog niet doen, de countdown zal je precies op het moment doorverbinden wanneer de trailer online staat. Om deze link zelf te openen zul je veel geluk hebben, op het verkeerde moment zul je er niet meer doorheen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar het is verstandig als je om 0:00 gaat kijken, om een uur van te voren al naar de site te gaan. Anders heb je kans dat je er om 0:00 niet meer opkomt, omdat er miljoenen mensen zullen kijken. Dus een uur van te voren al inloggen op de site, het liefst al eerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gha lekker morgen ochtend kijken ;) kan ik er vanacht over drome :puh:

En je weet het! Join nu onze Gang! *Klik*

Ik denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic reclame te gaan maken over je gang.

@Daar weer boven (Vincento): Ik heb de pagina al de hele dag open staan. Maar je hebt inderdaad gelijk, aangezien iedereen hem vast al eerder zal openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic:

onlinegebruikersvi1.png

:D Populair :D

>>> Door Dutchy3010: Zoals je al zei, volledig offtopic. In het vervolg gewoon achterwege laten, het lijkt me namelijk logisch dat dit topic druk bezocht wordt.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is vadertje tijd net vermoord ofzo, of mn klok is kapot... het duurt allemaal zo lang :puh: Ik heb sinds 8 uur al mn huiswerk gemaakt, gedoucht, de paramedic missies van Vice City nog helemaal gedaan tot level 12, in de tussentijd msn nog aanstaan en nog steeds is het geen tijd!!! HET DUURT ZO LANG :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is vadertje tijd net vermoord ofzo, of mn klok is kapot... het duurt allemaal zo lang :puh: Ik heb sinds 8 uur al mn huiswerk gemaakt, gedoucht, de paramedic missies van Vice City nog helemaal gedaan tot level 12, in de tussentijd msn nog aanstaan en nog steeds is het geen tijd!!! HET DUURT ZO LANG :cry:

Dalijk om half 11 Jensen kijken, met Snoop Dogg vanavond. Dan is de tijd zo om!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...