Agent Kellerman Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Toen VCS nog niet uit was gingen er geruchten dat er een tornado/orkaan in kwam! Is dit waar? enzo ja, wanneer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Ja dit zijden ze,maar ik heb het zelf nog nooit gezien.Ik denk dat het gewoon een gerucht was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Dit is volgens mij niet waar. Want ik ben er nog geen tegengekomen. Maar de bruggen zijn in het begin wel gesloten omdat er een orkaan verspelt wordt . Best vaag eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Nee het is niet waar en je zal hem ook nooit zien. OOkal zou hij er wel moeten komen in het spel. Maar het was voor de makers niet een doel of iets. Meer een reden om die bruggen dicht te gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 In Vice City zijn er altijd orkanen, dit heeft te maken met het klimaat. In het echt zijn er ook altijd orkanen op tropische eilanden. Je kan deze orkanen helaas niet ingame bewonderen, al krijg je er wel mee te maken. De bruggen zijn net als bij GTA Vice City op het begin gesloten door de dreiging voor orkanen, aldus de radio. Veel mensen vinden dit geen originele smoes om de brug dicht te houden, maar het is wel de meest logische. Ik weet niet of je het zo bedoelde, als je de vraag letterlijk bedoelde; er zijn inderdaad geruchten en dreigingen met betrekking tot een orkaan, met name op de radio. Later in het spel is dit over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Dat zou idd wel vet zijn. zou wel leuk zijn al die auto's de lucht in , dakpannen in't rond met zo'n filmpje erbij Dat er zon speciaal gedeelte is dat daar een paar huizen beschadigd zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Dat zou idd wel vet zijn. zou wel leuk zijn al die auto's de lucht in , dakpannen in't rond met zo'n filmpje erbij Dat er zon speciaal gedeelte is dat daar een paar huizen beschadigd zijn. Ik denk dat 'als' er zoiets in het spel zou zitten, er een filmpje van zou zijn, of een missie waarbij je hier bijvoorbeeld voor moet vluchten. Om deze zo maar langs te zien razen denk ik dat we op eendergelijke mogenlijkheid in GTA4 moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Dat zou idd wel vet zijn. zou wel leuk zijn al die auto's de lucht in , dakpannen in't rond met zo'n filmpje erbij Dat er zon speciaal gedeelte is dat daar een paar huizen beschadigd zijn. Ik denk dat 'als' er zoiets in het spel zou zitten, er een filmpje van zou zijn, of een missie waarbij je hier bijvoorbeeld voor moet vluchten. Om deze zo maar langs te zien razen denk ik dat we op eendergelijke mogenlijkheid in GTA4 moeten wachten. Ik heb het spel nog niet dinsdag bestelt. Dus heb nog niet gecheckt. Ik hoop dat het er in zou zitten maar denk niet. Maar ik denk idd dat rockstar toch GTA4 heeft bewaart voor de orkaan/ Tornado omdat het GTA4 Nog spectaculairder zou maken voor nog meer kopers dus. Zo denk ik er ATM over. Bewerkt: 28 maart 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Hoop het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 In Vice City schijnt bijna altijd de zon, Maar als het regent, Regent het ook hard. En als je in San Andreas rijd en je hebt regen op je dak, valt het nog aardig mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Laat ik dan even volledige duidelijkheid scheppen: er zijn géén orkanen in GTA Vice City Stories, alleen in het begin worden de bruggen naar het Vice City Beach-gebied (het oostelijke eiland dus) afgesloten aangezien er orkaan-dreiging is. Hierdoor valt er wel over het algemeen ietsjes vaker regen dan normaal, en als je probeert naar de overkant te zwemmen dan word je tegengehouden door hogere golven die opeens verschijnen. Verder regent het gewoon af en toe in Vice City, maar er zijn geen orkanen in het spel die zomaar opsteken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 ja zo een orkaan zou vet zijn, ineens kei hard wegweze in nen auto om niet mee te worden getrokken.. in een missie zou dat echt wel zot zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice-T Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Volgens mij is er al een Orkaan geweest tussen de 2 Vice Citys in! Check die bungaloweilanden eens in VCS en in VC? merk op dat ze in VC verwoest en door elkaar liggen! Dus er is wel degelijk een orkaan geweest of een of andere Crasch of zo... Mijn theorie over de orkanen in VC en VCS. edit: Slechte spelling Bewerkt: 13 juni 2007 door Ice-T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Volgens mij is er al een Orkaan geweest tussen de 2 Vice Citys in!Check die bungaloweilanden eens in VCS en in VC? merk op dat ze in VC verwoest en door elkaar liggen! Dus er is wel degelijk een orkaan geweest of een of andere Crasch of zo... Mijn theorie over de orkanen in VC en VCS. edit: Slechte spelling Dat van de bungalows kan inderdaad aan de orkanen liggen, maar ook veel andere dingen kunnen een rol spelen. VC speelt zich immers 2 jaar na VCS af, en in 2 jaar tijd kan veel gebeuren. Maar aangezien er vaak dreiging is, kan het best eens kloppen dat er een orkaan is geweest tussen de 2 games in. Maar met veel zekerheid kan je dit niet zeggen, aangezien je niks kan bewijzen, en er nergens anders echt overduidelijk veel schade is aangericht. Het kan dus wel mogelijk zijn, maar er is niks bewezen dus zo groot is die kans niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 dus niet in het spel maar er tussenin... dus er is wel goede feit er over! Ice-t wel een grote bump! >>> Door SummerBase: Wat betreft de bump; daar oordelen de moderators altijd nog over. Wanneer het een redelijke bijdrage is, kunnen we dat toch niet verbieden en dat zullen we ook zeker niet doen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.