Jump to content

nieuwe gta ook op de pc?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vraag me af en zit eigenlijk wel te wachten tot 1 van de nieuwe games uit komt op de pc

weet iemand of dit nog gaat gebeuren ?

na S.A is er niets meer op de pc uitgekomen naar mijn idee

groetjes maantje

Geplaatst:

De laatste twee delen van GTA zullen niet op de pc uitkomen. Ik heb het hier over GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories. Deze twee zijn ontwikkeld voor de PSP en uiteindelijk ook uitgebracht op de PS2.

GTA IV is tot nu toe alleen aangekondigd voor de XboX360 en PS3. Mijn vermoeden is dat deze uiteindelijk ook op de PC zal uitkomen. Dit maken ze waarschijnlijk pas laat bekend en er zal ook wel een half jaar tussen de twee release data inkomen. Ze hebben bi9j de release van GTA San Andreas ook pas laat aangekondigd dat er ook een PC versie komt. Wat ik hier schrijf is alleen speculatie en nog niet door Rockstar bevestigd.

Geplaatst:

ik denk dat ze dit niet zeggen om de verkoop van de PS3 te laten stijgen, want er zijn namelijk veel gta fans die de nieuwe gta willen hebben ook moeten ze hiervoor een PS3 aanschaffen.

(alles draait om geld)

Geplaatst:
ik denk dat ze dit niet zeggen om de verkoop van de PS3 te laten stijgen, want er zijn namelijk veel gta fans die de nieuwe gta willen hebben ook moeten ze hiervoor een PS3 aanschaffen.

(alles draait om geld)

Helemaal mee eens, ze willen alleen maar dat eerst iedereen De PS3 gaat kopen. mss gaan ze later het ook op de pc zetten , GROTE TWIJFELS

Geplaatst:
Pc komt een half jaar na de release van de normale (xbox & ps3) versie uit!

Dit komt van SummerBase ;)

Geplaatst:

ik w8 met het aanschaffen van een ps3, tot ik zeker weet dat ie niet op de pc komt (scheelt toch gauw zo'n 550 euro :bonk: )

Geplaatst:

PC = veel geld binnenhalen, dus ja, hij komt wel op PC maar idd iets van 6 maanden later

Geplaatst:

Als je hem op de Pc wilt spelen dan moet je De Nieuwste grafische kaarten hebben .....

en dat is ook wat geld .... 400 euro...... Dus ik ga hem aanschaffen op de Ps3 !! :eten:

Geplaatst:

Die reactie die Vinwood van mij "quote" is volgens mij al een paar maanden oud. Echter wil ik nog even vermelden dat ik dat heb vermeld in de periode dat er niks bekend was. Het kan dus net zo goed een jaar duren voordat de PC versie komt, want je weet niet hoe groot alles in het spel is. Daar zullen wij vanavond meer over zien, want dan komt de langverwachte trailer uit zoals jullie allemaal weten! :tu: Het kan dus ook zijn dat hij helemaal niet op de PC uit komt, maar ik verwacht het wel, want de PC gaat toch het meeste opleveren denk ik. De console games moeten vaak veel geld afstaan aan de console zelf, omdat die geschikte hardware levert. En de consoles worden ook vaak voor weinig (gezien de hardware) verkocht dus de PC zal een heel potentieel deel zijn voor GTA IV. Maar we zullen zien natuurlijk! :)

Geplaatst:

Welke GTA serie is nog niet op de PC geweest , dan de Liberty city stories en vice city stories ? :schater:

Geplaatst:

Ik hoop van wel! precies wat GTACLAN zei!

PS. GTA stories komen alleen op Playstations!

Geplaatst:

jah Sony en Microsoft kopen Rockstar games helemaal om :duh:

Egt dom en pas een jaar later voor de PC terwijl ze daar het meest mee verdienen :bonk:

Geplaatst:

Een goede pc kan al veel hebben, maar: een zeer goede pc kan veel meer hebben.

Kijk. Gta IV is geloof ik meer bestemd voor de xbox360 en de ps3 dan voor de pc.

Want we kunnen veel verwachten van Gta IV! en dat brengt veel systeemeisen met zicht mee.(op de pc dan)

Ik zeg dat het niet onmogelijk is maar: dan zou je een duren pc moeten aanschaffen(als je die nog niet hebt) en dat hebben helaas veel mensen niet. Daarom word je eigenlijk automaties gedwongen om een ps3 of een xbox 360 te kopen. Verder kunnen ze de pc versie van Gta IV aanpassen. dus in 2 versie's. Eentje voor de mindere pc en eentje voor de betere pc.:) Maar goed wie ben ik? Dus afwachten maar!:D

Geplaatst:
Welke GTA serie is nog niet op de PC geweest , dan de Liberty city stories en vice city stories ? :schater:

GTA Advance is ook niet op de PC.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...