Jump to content

tuning

michaelfivez

tuning  

31 leden hebben gestemd

1. 1. goed uitgewerkt?

• ja
      25
    • nee
      2
    • weet het niet
      3
  2. 2. dezelfde garages met alles (1) of verschillende met delen (2)

• 1
      5
    • 2
      19
    • weet het niet
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en geen andere topics gevonden...

Ik gta sa was er ook neige tuning in de wang kars garage, hellaas maar voor 7 verschillende autos en ook niet Zó veel keuze. Wat moet de tuning in gta 4 worden, juist goed of niet zo uitgewerkt, moeten er verschillende (waar je de autos anders kunt tunen), of allemaal dezelfde waar je alles kunt doen garages zijn?

Geplaatst:

iedereen zou normaal bij bijde vragen op ''ik weet het niet moeten'' klikken. want er is nog niets uitgelekt bij Rockstar

Geplaatst:

Het mag wel uitgewerkt, al vond ik het in SA ook al goed uitgewerkt.

maar het zou natuurlijk nóg beter kunnen he!

En natuurlijk 2, Er mogen verschillende komen! Zoals bij San Andreas was het ook wel redelijk goed.

Een garage voor Lowriders, één voor Echte sportwagens en nog voor de rest.

Geplaatst:

tuning moet verder uitgewerkt worden ik wil gwn neon licht spinners harde radio in mijn wagen lambogini deuren ongeveer zoals nfs underground 2 dan ben ik blij heel blij

bij gta sa voelde het gwn goed om in zon street racer te rijden

Geplaatst: (bewerkt)

Alle nieuwe dingen die in SA zijn , komen vast terug in IV dus denk het wel :klap:

Bewerkt: door GTACLAN
Geplaatst:

Kan je even iets duidelijker maken wat je met deze topic en deze poll wilt? Want ik kan er niet bepaald een touw aan vast knopen door het zeer gebrekkig Nederlands.

Geplaatst:
Kan je even iets duidelijker maken wat je met deze topic en deze poll wilt? Want ik kan er niet bepaald een touw aan vast knopen door het zeer gebrekkig Nederlands.

Beter touw gebruiken. (flauw i know ;))

Maar om op dit topic in te gaan. Tuning en New York.Ik heb het nog niet echt meegemaakt.De wat zuidelijkere steden zijn wel tuning adicted.Altans zover ik weet maar goed STEL.. dat er een tuning optie in GTA 4 zit.Zou ik het liefst zoveel mogelijk getuned willen hebben wat maar mogelijk is.

Zoals je getuned hebt in NFSP games.Dat soort gedoe met de mogelijkheid van neonverlichting.

Geplaatst:

Maar om op dit topic in te gaan. Tuning en New York.Ik heb het nog niet echt meegemaakt.De wat zuidelijkere steden zijn wel tuning adicted.Altans zover ik weet maar goed STEL.. dat er een tuning optie in GTA 4 zit.Zou ik het liefst zoveel mogelijk getuned willen hebben wat maar mogelijk is.

Zoals je getuned hebt in NFSP games.Dat soort gedoe met de mogelijkheid van neonverlichting.

In New York wordt juist heel veel aan illegale straat races gedaan hoor :7 Dus ik ga ervan uit dat er ook veel getuned wordt. Nou ik hoop dat het stukken beter is dan in SA want dat was een leuk begin maar eigenlijk best wel teleurstellend. :N

Geplaatst:

In New York wordt juist heel veel aan illegale straat races gedaan hoor :7 Dus ik ga ervan uit dat er ook veel getuned wordt. Nou ik hoop dat het stukken beter is dan in SA want dat was een leuk begin maar eigenlijk best wel teleurstellend. :N

Ik zei al.. zover ik weet :bonk: goed er worden veel Illegale streetraces gedaan.Weet ik dat ook weer.En in SA was hopelijk een begin gemaakt voor de toekomst.

Geplaatst:

Ik vond het tunen in San Andreas een beetje onzin. Je tuned je wagen en 2 minuten nadat je uit de garage bent sla je over de kop en is je wagen weer weg. Ik durfde er na het tunen nooit meer mee te rijden

Geplaatst:
Ik vond het tunen in San Andreas een beetje onzin. Je tuned je wagen en 2 minuten nadat je uit de garage bent sla je over de kop en is je wagen weer weg. Ik durfde er na het tunen nooit meer mee te rijden

Kwam wellicht door de te smalle wegen.En dan heb ik het over San Francisco met de racewagens.In GTA 4 (New York) zijn de wegen breed dus misschien dat het hier meer tot toepassing is.

Geplaatst:

Nee het is gewoon; in een spel als Need for Speed kan je wagen niet echt kapot, race je er heel vaak mee en is tunen echt van belang. In GTA rag je een wagen af en jat je weer een andere, je hebt niet 1 wagen waarmee je het hele spel uitspeelt. Daarom is tunen wel een leuke gadget maar geen essentieel onderdeel van het spel

Geplaatst:

wat het probleem was bij san andreas is dat ze zich niet genoeg hadden verdiept in de tuning wereld. bij de transfender zag je auto er heel erg crappy uit met die lelijke spoliers, velgen en luchthappers. ook waren er maar een paar auto's (wheel arch angels) waarbij je echt voorbumpers enzon kon doen. ook moeten er grotere garages komen waar je een auto verzameling kan beginnen (denk aan een eigen automuseum :eten: of pakeergarages)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...