Jump to content

tuning

michaelfivez

tuning  

31 leden hebben gestemd

1. 1. goed uitgewerkt?

• ja
      25
    • nee
      2
    • weet het niet
      3
  2. 2. dezelfde garages met alles (1) of verschillende met delen (2)

• 1
      5
    • 2
      19
    • weet het niet
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet nog dat ik de beste wagens, sportwagens enzo, in de garage bij mijn vliegveld wilde doen. Maar dar konden maar drie in en als ik er eentje bij deed verdwenen ze. Maar in ieder geval, ik denk dat ze gewoon dezelfde dingen als San Andreas in doen en waarschijnlijk nog wel meer, Rockstar heeft natuurlijk wel in de gaten dat ze bij elk deel zichzelf moeten overtreffen.

Geplaatst:
Kan je even iets duidelijker maken wat je met deze topic en deze poll wilt? Want ik kan er niet bepaald een touw aan vast knopen door het zeer gebrekkig Nederlands.

Beter touw gebruiken. (flauw i know ;))

Maar om op dit topic in te gaan. Tuning en New York.Ik heb het nog niet echt meegemaakt.De wat zuidelijkere steden zijn wel tuning adicted.Altans zover ik weet maar goed STEL.. dat er een tuning optie in GTA 4 zit.Zou ik het liefst zoveel mogelijk getuned willen hebben wat maar mogelijk is.

Zoals je getuned hebt in NFSP games.Dat soort gedoe met de mogelijkheid van neonverlichting.

In New York wordt juist heel veel aan illegale straat races gedaan hoor :7 Dus ik ga ervan uit dat er ook veel getuned wordt. Nou ik hoop dat het stukken beter is dan in SA want dat was een leuk begin maar eigenlijk best wel teleurstellend. :N

Ik zei al.. zover ik weet :bonk: goed er worden veel Illegale streetraces gedaan.Weet ik dat ook weer.En in SA was hopelijk een begin gemaakt voor de toekomst.

jaa maar dat is de rode draad waar ze bij R* over praten he wat er bij een eerder spel nieuw was, is in het volgende spel weer uitgebreider en vernieuwd, ik heb het nog noooit gezien bij een GTA game dat er een teleurstellend nieuw deel was waar of niet? :tu:

Geplaatst:

ik hoop dat de tuning enorm wordt uitgebreid en ook meer musle cars dat missen ze nog te veel in gta

Geplaatst:
iedereen zou normaal bij bijde vragen op ''ik weet het niet moeten'' klikken. want er is nog niets uitgelekt bij Rockstar

Ik bedoel ermee wat je zou willen dat er gebeurd, niet wat er gaat gebeuren

Geplaatst:

ik zou het wel willen dat je auto's kan tunen.. ik hoop dat er zo veel mogelijk coole dingen inzitten want als je met je eigen gemaakt getund sportwagentje kan rondrijden dat lijkt mij best wel :dans: KICKEN :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...