Jump to content

Nog 1 aankondiging van Microsoft


karamanci

Recommended Posts

Microsoft heeft gisteren al De Xbox Elite aangekodigt en ze gaan vandaaag nog een grote aankondiging doen

volgens mij gaan ze Take Two of ze gaan Rockstargames overnemen ,dit wil zeggen dat GTA IV mischien alleen op X360 uitkomt :cry: En ik heb al een PS3 gekocht .....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het niet, ik heb dan nog geen NG(NextGen) Console maar ik ben van plan er voor oktober een aante schaffen. Ik wou eerst voor de PS3 gaan maar die Xobx 360 Elite ziet er ook mooi uit. Ik wil toch voor de PS3 gaan vanwege de besturing maar dan moet GTA IV nog wel op de PS3 uitkomen.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een Xbox Elite met een 120GB hardeschijf komt is duidelijk, maar dat Microsoft- Rockstar Games over gaat kopen, daar geloof ik echt niks van. Kom met feiten, want ik denk dat we hier niet veel aan hebben. Tevens heb ik er ook geen belang bij of het nou Microsoft is of Take Two. Het zijn toch enkel de mensen die het geld geven en verder de schijven produceert of aanlevert. En GTA IV zal naar mijn mening ook op de PlayStation 3 uit komen, anders lopen ze heel wat mis ( :puh: ) aan inkomsten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bwa, ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Maar zeg nooit, nooit. Kan zijn dat Xbox Live gratis wordt, Prijs verlaging voor alle xbox versie's. Een grote update die we kunen verwachten. Dat ze daar wat nieuws van brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een Xbox Elite met een 120GB hardeschijf komt is duidelijk, maar dat Microsoft- Rockstar Games over gaat kopen, daar geloof ik echt niks van. Kom met feiten, want ik denk dat we hier niet veel aan hebben. Tevens heb ik er ook geen belang bij of het nou Microsoft is of Take Two. Het zijn toch enkel de mensen die het geld geven en verder de schijven produceert of aanlevert. En GTA IV zal naar mijn mening ook op de PlayStation 3 uit komen, anders lopen ze heel wat mis ( :puh: ) aan inkomsten.

Zie ook dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=32506 & http://games.fok.nl/news.php?newsid=16851. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een Xbox Elite met een 120GB hardeschijf komt is duidelijk, maar dat Microsoft- Rockstar Games over gaat kopen, daar geloof ik echt niks van. Kom met feiten, want ik denk dat we hier niet veel aan hebben. Tevens heb ik er ook geen belang bij of het nou Microsoft is of Take Two. Het zijn toch enkel de mensen die het geld geven en verder de schijven produceert of aanlevert. En GTA IV zal naar mijn mening ook op de PlayStation 3 uit komen, anders lopen ze heel wat mis ( :puh: ) aan inkomsten.

Microsoft heeft er zeker wel belang bij om Take Two over te nemen. Op die manier kunnen ze ervoor zorgen dat GTA IV exclusief naar de 360 komt en daar win je veel gamers mee.

Ik snap trouwens überhaupt niet waarom je denkt dat 'een grote aankondiging' meteen zoiets zou moeten zijn, de gamesindustrie draait om veel meer dan alleen GTA. Maar goed, voorlopig hoef niemand zich druk te maken:

Take Two zal voorlopig niet verkocht worden

Nieuws | 28 maart 2007 - Toen Take Two een tijd geleden haar aandeelhouders vergadering uitstelde naar 29 maart, gingen er geruchten dat Take Two overgenomen zou worden. Dat was ook een optie die Take Two open hield, maar nu heeft het bedrijf bekend gemaakt dat die mogelijkheid niet tijdens de aandeelhouders vergadering zal worden besproken.

Dit betekent dat Take Two voorlopig nog niet zal worden verkocht.

Bron: Insidegamer

--------------------

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...