workandplay Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Niet echt spetterend nieuws, maar ik heb d flash file van GTA IV even goed van binnen bekeken, en de link die we allemaal gaan bezoeken straks is http://www.rockstargames.com/IV/index2.html let wel, ze zijn natuurlijk wel zo slim geweest om deze pagina nog niet online te zetten, maar wellicht is het handig om nu te weten dat je daar over NOG MAAR EEN PAAR UURTJES uiteindelijk de trailer kan plukken. Reageren
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) ja ik was ook al achter die link gekomen. ong 8 uur eerder dan jou, gewoon je computer klok een paar naar 23:59:59 zetten en je komt zo op die link nog iemand die dit al wist: Over 23 uur pas.Typ gewoon in je browser: http://www.rockstargames.com/IV/index2.html Bewerkt: 29 maart 2007 door EXIT Reageren
workandplay Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 ok leuk ik hou mn bek al :-p Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Dit is iniderdaad handig als link naar de trailer. Maar het beste is om de site met de Countdown gewoon open te hebben staan, waarna je keurig optijd word doorgelinkt naar de trailer, en niet op een precies moment de "Indexpagina" te vernieuwen. Bewerkt: 29 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
workandplay Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 10 tegen 1 dat je uiteindelijk meer gaat hebben aan youtube :-) 9 uur en 38 minuten te gaan! (dus dan issie om 24:00 online in tegenstelling tot 18:00 wat ik ergens zag staan?) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 10 tegen 1 dat je uiteindelijk meer gaat hebben aan youtube :-) 9 uur en 38 minuten te gaan!(dus dan issie om 24:00 online in tegenstelling tot 18:00 wat ik ergens zag staan?) Om 18:00 komt de trailer in amerika uit. In eerste instantie zou je denken.. wat een bofkonten daar, maar 18:00 in amerika is bij ons 6 uur later -> 0:00 uur. De trailer komt dus gewoon excact op eenzelfde moment uit, maar natuurlijk hebben we in de wereld te maken met tijdverschillen. Ben blij dat het hier om twaalf uur is, aangezien het anders nog drukker zou worden op het internet. Reageren
rdewit Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Rechtermuisknop op Flash file en dan forward kijk in balk van link zie je dat ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.