Jump to content

ds lite of psp of ds

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb er 2/3 ik heb de ds lite + psp de ds heb ik niet maar een vriend van mij wel

conclusie :

ds lite

gameplay = 10,00

orginallty = 10,00

grapichs = 9,5

extra's = 9,1

games = 9,9

psp

gameplay = 9,7

orginallty = 7,6

grapichs = 10,00

extra = 10,00

games = 9,1

ds

gameplay = 9,5

orginalty = 10,00

grapichs = 5,4

extra = 4,3

games = 6,7

handy or not = not

dus ds lite vind ik de beste

psp is handige voor reizen en stuff maar is niet zo orginal ( want ze zijn bijna ook allemaal op ps2 vekrijgbaar)

ds = is een groot ding maar goed dat de ds lite er na kwam

de ds heeft niet zoveel extra's zoals pictochat enzo en de ds lite heeft dat dus wel

nu jullie ( of je kan ook gewoon zeggen welk je het beste vind van de 3)

Bewerkt: door nizar555
Geplaatst:

Ik blijf van de mening dat de keuze tussen de DS en de PSP geheel van de persoon afhangt. Houd je meer van mario-achtige games en meer fictie-games ga je voor de DS. De PSP heeft wel dat soort games maar daarnaast ook nog een groot aanbod van andere genre's, die niet te vinden zijn op de DS.

Als ik jou cijfers bekijk ben jij overduidelijk meer een DS mens, je geeft voor de games van de DS een 9,9 en die van de PSP een 9,1, terwijl de PSP het grootste aanbod van games heeft. Ook geef jij de graphics van de DS erg hoog terwijl deze toch vaak te wensen overlaten. Conlcusie: Jij DS.

Ik daarintegen zal deze cijfers geven(waaruit je kan opmaken dat ik een PSP mens ben):

DS(lite):

Gameplay: 7.5

Originaliteit: 9

Graphics: 7

Extra's: 8 (touchscreen)

Games: 7

Totaal: 7,7

PSP:

Gameplay: 8

Originaliteit: 7

Graphics: 9

Extra's: 8,5 (internet, muziek, video etc.)

Games: 8

Totaal: 8.1

Geplaatst:

Als ik een handheld moet kiezen kies ik voor de PSP. ^_^

Want die heeft mooiere games en heeft super veel homebrews wat altijd leuk is. :bier:

in 1 woord!

PSP

heb zelf DS gehad en toen weer verkocht. Niks aan! en die spellen dan nog 40 euro!

meestal blijf er nog een pixel hangen in het schremen en dan is dat echt irri!

Bewerkt: door Barttjueh100
Geplaatst:

De PSP! Hier komen leukere spellen op uit, dan op de DS vind ik. En met de PSP kan je ook muziek luisteren en filmpjes bekijken. Dus ik ga voor de PSP :D

Geplaatst:

Ik ga voor de PSP. Nitendo heeft me trouwens nooit echt aangesproken, ondanks de originele games.

Het touchscreen is misschien ook wel origineel, maar ik vind het idioot en lomp.

Geef mij maar de PSP met zijn mooie en handige menu's, met de vele extra's.

En de games, die komen wel, de PSP is ten slotte nog niet zo lang uit

ds lite

gameplay = 10,00

orginallty = 10,00

grapichs = 9,5

extra's = 9,1

games = 9,9

ds

gameplay = 9,5

orginalty = 10,00

grapichs = 5,4

extra = 4,3

games = 6,7

Ik vraag me iets af:

Hoe kom je erbij dat de graphics van de DS een 5,4 krijgen en die van de Lite een 9,5 terwijl ze bijna identiek zijn? Of waarom de DS lite games een 9,9 krijgen en de games voor de DS een 6,7 terwijl het toch zeer zeker dezelfde zijn?

@ Think, de PSP werd volgensmij in september 2005 gereleased, en de DS een half jaar eerder in maart '05, dus dat scheelt toch niet zoveel... En het is toch al een dikke 1,5 jaar dat 'ie uit is, maargoed, ik hoop met je mee dat er meer goede games uit komen ;)

Ikzelf heb alleen een gewone lompe DS, toen ik mijn DS kocht was er nog niks bekend over de lite... De PSP is ook een prachtig apparaat, graphics zijn prima (zeker voor een handheld), en er is een redelijk aantal toffe games voor. Het probleem (nogal cliché van me om dat te noemen sinds bijna iedereen dat al doet...) is dat de PSP gebouwt is op goede graphics en multimedia, waar de DS gewoon gemaakt is voor innovative games (helaas zijn er niet zo gigantisch veel echt innovative spellen, maar dat is een ander verhaal). Een beetje appels met peren vergelijken. Of een straaljager met de nieuwe Airbus, je kan wel zeggen dat de straaljager er een stuk strakker uit ziet en veel harder kan, maar de Airbus is juist gebouwd om veel passagiers te vervoeren en dan lukt een hoge snelheid niet altijd, en zijn er weer beperkingen aan het ontwerp waardoor het er nog wel eens lomp uit kan zien (Concorde daar gelaten).

Bewerkt: door Sdajafol
  • 2 weken later...
Geplaatst:
ik heb er 2/3 ik heb de ds lite + psp de ds heb ik niet maar een vriend van mij wel

conclusie :

ds lite

gameplay = 10,00

orginallty = 10,00

grapichs = 9,5

extra's = 9,1

games = 9,9

psp

gameplay = 9,7

orginallty = 7,6

grapichs = 10,00

extra = 10,00

games = 9,1

ds

gameplay = 9,5

orginalty = 10,00

grapichs = 5,4

extra = 4,3

games = 6,7

handy or not = not

dus ds lite vind ik de beste

psp is handige voor reizen en stuff maar is niet zo orginal ( want ze zijn bijna ook allemaal op ps2 vekrijgbaar)

ds = is een groot ding maar goed dat de ds lite er na kwam

de ds heeft niet zoveel extra's zoals pictochat enzo en de ds lite heeft dat dus wel

nu jullie ( of je kan ook gewoon zeggen welk je het beste vind van de 3)

De score voor games klopt inderdaad niet, DS lite spellen zijn ook op een gewone DS te spelen en omgekeerd. Ze zouden dus gelijk moeten zijn. (zelfde geld voor graphics, zijn bij bijde hetzelfde)

Ik heb zelf geen DS maar heb er wel is op gespeeld, ik houd gewoon meer van Sony.

Dus die conclusie kan je moeilijk trekken, kon je topic beter noemen ''geef je mening: DS of PSP''

En met de PSP kan je ook muziek luisteren en filmpjes bekijken. Dus ik ga voor de PSP :D

Dit klopt niet helemaal. De Dual Screen kan ook muziek en filmpjes bekijken, en gebruik maken van een SD kaart. alleen daarvoor moet je meerdere dingen kopen en dat valt onder de illegale warez dus daar praten we niet over, maar het kan wel :Y

Als ik trouwens mijn mening moet geven: De PSP heeft idd vele functies en tools, maar de DS kan ook uitgebreid worden en de spellen zijn veel grappiger en vrolijker dus ik ga mijn kinderlijke mening volgen: Dual Screen :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:
Ik ga voor de PSP. Nitendo heeft me trouwens nooit echt aangesproken, ondanks de originele games.

Het touchscreen is misschien ook wel origineel, maar ik vind het idioot en lomp.

Geef mij maar de PSP met zijn mooie en handige menu's, met de vele extra's.

En de games, die komen wel, de PSP is ten slotte nog niet zo lang uit

ik ook!!!!

De ds lite en de Psp zij bijna hetzelfde want ze zijn allebei goed in de graphics,nu is dit misschien niet belangrijk maar het uiterlijk van de Psp vind ik mooier , de gameplay is eigelijk hetzelfde bij alle consoles dus over genres kunnen we niet spreken

Je hebt allerlei gadgets om de psp en de ds lite handig te maken maar op zichzelf zijn ze niet handig .

Ik spreek niet over de ds omdat het tegen de ds lite en de psp niet op kan ,de ds lite is de verbeterde en vernieuwste versie van de ds .

Samengevat : De Psp en de DS lite zijn allebei goed ,en De ds past hier niet bij

Greetings .Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Een PSP omdat je er op:

• muziek kunt luisteren
  • films zien op DVD kwalititeit
  • Internetten
  • Online Spelen
  • games kunt spelen
  • Foto's op kunt slagen
  • Met twee spelen via infrarood
  • foto's, ... sturen via infrarood

DAAROM !!!! :sigaar:

• 1 maand later...
Geplaatst:

PSP die is veel leuker met muziek foto's en natuurlijk super games!

Ik mag van me moeder in de zomervakantie een psp :puh::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...