gangstarr Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik heb hier gelezen dat je dmv een usb stick je data van je mem card kan kopieren..ik heb een usb stick net mn ps2 ingeramd maar krijg nergens iets van opties...kan iemand mij misschien uitleggen hoe t moet of is er een speciale usb stick en/of programma voor nodig? Reageren
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Wat heb je daar eigenlijk aan als je de data van je memorcard op een USB stick kopieerd?? Reageren
gangstarr Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 dan kun je evt fotos die in in t spel met je camera gemaakt hebt op je pc knallen en hier op t forum zetten ofzoiets...ik had t ergens gelezen hier en wil weten hoe t moet :huh: Reageren
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ohzo, dan ga ik ook maar eens effe wat proberen met mijn USB stick Reageren
gangstarr Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 haha succes,ik heb de mijne erin gerost maar weinig effect :angry: zal wel 1 of ander progje voor nodig zijn of een speciale usb stok Reageren
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Bij mij werkt het ook niet, ik heb zo juist even in de handleiding van m'n PS2 gekeken maar er stond niets in over een USB stick ofzo.. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Je hebt een speciale USB stick nodig. Normale werken niet. Reageren
Ewoud Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) Normale usb sticks werkt het ook marre je heb een prog van 36 eurow nodig Da moet je toch wel wete joriz Bewerkt: 28 november 2004 door ewoud Reageren
victor88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 en waar is dat te koop of is dat illegaal Reageren
gangstarr Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Je hebt Action Replay nodig. Dat is een programma dir je op je PS2 kune draaien.Bij het pakket (kost 35 euro, verkrijgbaar bij Bol.com naam is Datel Actrion Replay Max) zit een USB stick van 16 MB. dit kreeg ik van 1 van de mods als antwoord op mn vraag Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Je hebt Action Replay nodig. Dat is een programma dir je op je PS2 kune draaien.Bij het pakket (kost 35 euro, verkrijgbaar bij Bol.com naam is Datel Actrion Replay Max) zit een USB stick van 16 MB. dit kreeg ik van 1 van de mods als antwoord op mn vraag en kan je dat ergens in belgië kopen Reageren
lazlow Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Action Replay kun je kopen bij de Free Record Shop of bij www.codejunkies.com. Lazlow Reageren
elm0 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 zal ik is ergens informeren dat we hem kunnen downloaden :rolleyes: je hoort er nog van B) Grtz Elm0 :ph34r: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 zal ik is ergens informeren dat we hem kunnen downloaden :rolleyes: Uit de forumregels: Warez Request op GTAGames is verboden (denk aan illegaal gedownloade spellen, links vragen/geven). @lazlow: let even op de datum als je reageerd in een topic. Dit topic sliep namelijk al vanaf 1 december Reageren
lazlow Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Sorry Brokentable ik lette niet goed op. Mijn excuses Lazlow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.