Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb hier gelezen dat je dmv een usb stick je data van je mem card kan kopieren..ik heb een usb stick net mn ps2 ingeramd maar krijg nergens iets van opties...kan iemand mij misschien uitleggen hoe t moet of is er een speciale usb stick en/of programma voor nodig?

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Darts

36

• Ewoud

20

• dudedude

10

• BrokenTable

7

Geplaatst:

dan kun je evt fotos die in in t spel met je camera gemaakt hebt op je pc knallen en hier op t forum zetten :D ofzoiets...ik had t ergens gelezen hier en wil weten hoe t moet :huh:

Geplaatst:

haha succes,ik heb de mijne erin gerost maar weinig effect :angry: zal wel 1 of ander progje voor nodig zijn of een speciale usb stok :puh:

Geplaatst:

Bij mij werkt het ook niet, ik heb zo juist even in de handleiding van m'n PS2 gekeken maar er stond niets in over een USB stick ofzo..

Geplaatst: (bewerkt)

Normale usb sticks werkt het ook marre je heb een prog van 36 eurow nodig ;)

Da moet je toch wel wete joriz :puh:

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Je hebt Action Replay nodig. Dat is een programma dir je op je PS2 kune draaien.Bij het pakket (kost 35 euro, verkrijgbaar bij Bol.com naam is Datel Actrion Replay Max) zit een USB stick van 16 MB.

dit kreeg ik van 1 van de mods als antwoord op mn vraag :D

Geplaatst:
Je hebt Action Replay nodig. Dat is een programma dir je op je PS2 kune draaien.Bij het pakket (kost 35 euro, verkrijgbaar bij Bol.com naam is Datel Actrion Replay Max) zit een USB stick van 16 MB.

dit kreeg ik van 1 van de mods als antwoord op mn vraag :D

en kan je dat ergens in belgië kopen

• 1 maand later...
Geplaatst:
zal ik is ergens informeren dat we hem kunnen downloaden :rolleyes:

Uit de forumregels: Warez Request op GTAGames is verboden (denk aan illegaal gedownloade spellen, links vragen/geven).

@lazlow: let even op de datum als je reageerd in een topic. Dit topic sliep namelijk al vanaf 1 december

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...