Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick


gangstarr

Recommended Posts

Je hebt een speciale USB stick nodig. Normale werken niet. ;)

welke usb stick moet je dan kopen ?

en ik heb action replay. en zo'n memoriekart waar de codes opstaan maar geen stick. wie wil zeggen welke usb stick moet kopen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    36

  • Ewoud

    20

  • dudedude

    10

  • BrokenTable

    7

bij mij leest ie de max drive gewoon en dan kopieer ik het , ik heb alleen software nodig om het op me computer te zetten

EDIT: misschien komt het omdat er settings van me ar max op mn memory card zitten

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
haha succes,ik heb de mijne erin gerost maar weinig effect :angry: zal wel 1 of ander progje voor nodig zijn of een speciale usb stok :puh:

misschien als je je ps2 opstart ZONDER GTA:S A dan kun je naar zo'n menu van SA.

Daar tussen die bestandjes zullen dan ook wel wat foto's staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat dat wel samen usb en ps2 memorycard

tuurlijk gaat dat :lol: het is de enige manier om je savegame op je pc te zetten ;) :hehe:

Greetz

Tupac A. Shakur

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand opheldering geven , want ik alleen die mAx drive 16 MB gekocht en niet Action replay, werkt het gewoon, heb ik geen extra software/hardware nodig , en werkt het met alle games???

PS als je die stick gebruikt moet je dan een disc in de PS2 doen ofzo, enmoet je die er dan weer uit halen en de disc tray open laten staan bijvoorbeeld? (hoop het niet, vanwege de stof vorming)

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand opheldering geven , want ik alleen die mAx drive 16 MB gekocht en niet Action replay,

Sinds wanneer verkopen ze die los? En waarvoor? Het is dan gewoon een USB-stick. Verkopen ze die voor mensen met een ARMAX zonder stick en die er toch 1 willen?

PS als je die stick gebruikt moet je dan een disc in de PS2 doen ofzo,

Ja, de ARMAX-cd

enmoet je die er dan weer uit halen en de disc tray open laten staan bijvoorbeeld? (hoop het niet, vanwege de stof vorming)

Nee, niet openen laten staan, maar je game-DVD erin stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Ze verkopen die usb stick inderdaad los. Als je een usb stick wil kan je beter een usb stick van 128 mb of meer kopen.

Ik gebruik zelf een lexar jump drive van 256 mb met de zogenaamde pap techniek.

Voor meer info over je savegames naar de pc krijgen verwijs ik jullie naar deze ze guide.

Hij is niks voor niks gemaakt.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7499

Op het moment ontbreken nog even de foto's.

Maar die worden zow snel mogelijk terug geplaatst.(Excuses hiervoor)

Als jullie toevallig over dit onderwerp nog een vraagje hebben stuur dan een pb naar mij of 1 van de mods.

Ewoud

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Ja , maar die werken vaak niet met PS2 of kunnen niet alle mogelikheden van de PS2 gebruiken, de Max drive is iets voor niets maar 16 mb, ik heb zelf twee 512 mb sticks en die werken niet, dus de vraag is nu, heb ik die action replay max echt nodig? zo ja dan voel ik me zwaar genaaid , want er stond dat je foto's en saves met die stick kan overzetten en er zit geen AR bij. Dus of het kan gewon of ze hebben zitten liegen. (dan had er dus bij moeten staan: Action replay Max required)

PS als gewone Sticks werken waarom zou je voor de Max drive dan wel AR nodig hebben en voor die sticks niet?

Ik heb namelijk niet gekocht nadat ik hoorde over de replays van Gran Turismo 4

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Een usb stick heeft de benodigde drivers nodig om te kunnen werken op je ps2. Maar het probleem van de ps2 is dat er alleen maar drivers op staan voor de memory card en toetsenboorde.

Je usb stick wordt simpelweg niet herkent. Dus de enige oplossing is een ps2 rom met de benodigde drivers en het benodigde programma (voorbeeld is dus armax).

Dit was even op aanvulling van brokentable.

Greets Ewoud

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...