Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick


gangstarr

Recommended Posts

Maar deze zegt: compatible wit PS2, oftewel deze is er speciaal voor gemaakt, ook kom ik op de ene plek tegen dat hij gewoon "erin en eruit" werkt en de ander zegt je hebt van alles nodig.

Dus zou het kunnen dat deze al de drivers heeft, want ik moet niks van cheats hebben en ga daar dus geen geld aan uit geven(ARMAX) er staat nergens dat je er iets anders voor nodig hebt, maar in een handleiding staat weer wel ARMAX nodig, vervolgens kijk ik op een filmpje met zo'n verkoopster, en dan is er weer niks nodig!.

En Brokentable, als je in het filmpje kijkt(klik op movie, vlakbij basket en mail a friend) zie je een pakketje van plastic waar alleen de Stick in zit, ik heb namelijk precies zo'n zefde plastic ding gekregen bij mijn 32 Mb datel memory card en daar zat ook niks bij, dus zou hier wel wat bij zitten?

Want als ik nu echt zeker weet dat ik die ARMAX nodig heb bestel ik hem nu, anders moet ik weer een paar weken wachten.

PS: is er voor het doeleinde enig verschil tussen de verschillende ARMAX pakketten?, dus is de een een nieuwere versie USB software of wat dan ook voor een verschil?)

Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    36

  • Ewoud

    20

  • dudedude

    10

  • BrokenTable

    7

dan kun je evt fotos die in in t spel met je camera gemaakt hebt op je pc knallen en hier op t forum zetten :D ofzoiets...ik had t ergens gelezen hier en wil weten hoe t moet :huh:

heb ik okk ergens gelezen (weet niet waar), en heb ok USB-stick en weet ook niet hoe da te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Oke omdat die luie zakken niet reageren:

Kan iemand die het ding heeft proberen of het werkt zonder ARMAX, dus haal eventueel je MEmorycard enzo eruit, eventueel zorgen dat de Max Drive leeg is en dan kijken of de PS2 hem ziet en of alles werkt:

- overzetten files

- Elke file apart beandelen

- In game foto's ook nog eens apart kunnen overzetten.

Mocht dit niet lukken dan heb ik een vraag:

Ik heb de Max Drive gekocht, als het niet zou werken moet ik dan per se de Evo edition nodig hebben of is de "oude versie' net zo goed, anders heb ik namelijk 2 Max Drive's

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...