RTS Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 AUB je post editten. En ik heb 1 savegame erop staan. En je kan met ARMAX je cheats uitzetten ja. Reageren
Darts Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 AUB je post editten. En ik heb 1 savegame erop staan. En je kan met ARMAX je cheats uitzetten ja. Oke, dan denk ik dat je file corrupted is, dan ziet hij hem niet. Reageren
RTS Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 AUB je post editten. En ik heb 1 savegame erop staan. En je kan met ARMAX je cheats uitzetten ja. Oke, dan denk ik dat je file corrupted is, dan ziet hij hem niet. Hoe schakel ik dat uit? Reageren
Darts Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Dat is niet iets dat je kunt beheren, je savegame is beschadigd op de een of andere manier. Kan iemand ons nu duidelijk uitleggen of alles perfect(zie mijn post op de vorige pagina, daar heb ik het opgesomd) werkt met alleen de Max drive ? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Oke omdat die luie zakken niet reageren:Kan iemand die het ding heeft proberen of het werkt zonder ARMAX, dus haal eventueel je MEmorycard enzo eruit, eventueel zorgen dat de Max Drive leeg is en dan kijken of de PS2 hem ziet en of alles werkt: Dan ziet je PS2 hem niet (bij mij iig.). Waarschijnlijk zit bij de Maxdrive een CD (geen ARMAX) waardoor hij wel werkt. Reageren
Darts Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Zouden ze misschien zo dom zijn om die dingen apart te verkopen zonder ondersteuning? ze reageren ook al niet op mijn en jouw e-mail dus je weet het niet met die gasten. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb de Max Drive gekocht, als het niet zou werken moet ik dan per se de Evo edition nodig hebben of is de "oude versie' net zo goed, anders heb ik namelijk 2 Max Drive's Jij hebt de MaxDrive gekocht. Zat daar geen boekje bij over het moet? En zat er ook geen CD bij? Reageren
Darts Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb hem besteld, ik krijg hem ongeveer gelijktijdig met Gran turismo 4, het duurt namelijk 3 weken voordat ik het eindelijk heb. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb hem besteld, ik krijg hem ongeveer gelijktijdig met Gran turismo 4, het duurt namelijk 3 weken voordat ik het eindelijk heb. Kun je dat dan niet gewoon even afwachten? Al die moeite voor niets Reageren
Darts Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb hem besteld, ik krijg hem ongeveer gelijktijdig met Gran turismo 4, het duurt namelijk 3 weken voordat ik het eindelijk heb. Kun je dat dan niet gewoon even afwachten? Al die moeite voor niets Nee, want anders kan ik de bestelling nog omzetten dacht ik, maar dat kon al niet meer, dus dan kon ik alvast ARMAX bestellen BIJV. zodat ik niet 3 weken na GT4 hoef te wachten maar slechts 1 of 2. PS: Heb jij Gran Turismo 4 ook besteld en ga je ook van die photomode gebruik maken? En: Als ik foto's van Gran Turismo 4 heb mag ik die dan posten in een sticky topic in het geschikte forumdeel, zodat het niet wegzakt. Zoja: Je ziet de topic dan op 11 maart of eventueel iets later verschijnen. Reageren
dudedude Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) als je van je memory stick naar mem card wil doen moet je uncrush doen dan werkt het wel oh ja en over dat losverkopen van max drive : er zit software bij om het op je ps2 te zetten en op je computer Bewerkt: 27 februari 2005 door dudedude Reageren
Darts Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Kun je misschien een foto posten met alles wat er in dat losse MAXDRIVE pakket zit? zou het heel erg op prijs stellen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 : er zit software bij om het op je ps2 te zetten en op je computer He dudedude waar heb je dat gevonden. Want ik heb half internet afgezocht en niks gevonden. Een link zal ik op prijs stellen. Reageren
Darts Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Misschien heeft hij die Max drive los en vertelt hij ons dat nu pas. Reageren
dudedude Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Misschien heeft hij die Max drive los en vertelt hij ons dat nu pas. ik vertel het niet nu pas want ik had al eerder in dit forum gereageert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.