Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick


gangstarr

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    36

  • Ewoud

    20

  • dudedude

    10

  • BrokenTable

    7

Dat is niet iets dat je kunt beheren, je savegame is beschadigd op de een of andere manier.

Kan iemand ons nu duidelijk uitleggen of alles perfect(zie mijn post op de vorige pagina, daar heb ik het opgesomd)

werkt met alleen de Max drive ?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke omdat die luie zakken niet reageren:

Kan iemand die het ding heeft proberen of het werkt zonder ARMAX, dus haal eventueel je MEmorycard enzo eruit, eventueel zorgen dat de Max Drive leeg is en dan kijken of de PS2 hem ziet en of alles werkt:

Dan ziet je PS2 hem niet (bij mij iig.).

Waarschijnlijk zit bij de Maxdrive een CD (geen ARMAX) waardoor hij wel werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Max Drive gekocht, als het niet zou werken moet ik dan per se de Evo edition nodig hebben of is de "oude versie' net zo goed, anders heb ik namelijk 2 Max Drive's

Jij hebt de MaxDrive gekocht. Zat daar geen boekje bij over het moet? En zat er ook geen CD bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem besteld, ik krijg hem ongeveer gelijktijdig met Gran turismo 4, het duurt namelijk 3 weken voordat ik het eindelijk heb.

Kun je dat dan niet gewoon even afwachten? Al die moeite voor niets :-(

Nee, want anders kan ik de bestelling nog omzetten dacht ik, maar dat kon al niet meer, dus dan kon ik alvast ARMAX bestellen BIJV. zodat ik niet 3 weken na GT4 hoef te wachten maar slechts 1 of 2.

PS: Heb jij Gran Turismo 4 ook besteld en ga je ook van die photomode gebruik maken?

En: Als ik foto's van Gran Turismo 4 heb mag ik die dan posten in een sticky topic in het geschikte forumdeel, zodat het niet wegzakt. Zoja: Je ziet de topic dan op 11 maart of eventueel iets later verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je van je memory stick naar mem card wil doen moet je uncrush doen dan werkt het wel

oh ja en over dat losverkopen van max drive : er zit software bij om het op je ps2 te zetten en op je computer

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...