Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick


gangstarr

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    36

  • Ewoud

    20

  • dudedude

    10

  • BrokenTable

    7

Nu maakt het niet meer uit. B)

We hebbe het antwoordt op de vraag dus kunnen we weer back on topic. ;)

Hoef ik nu gelukkig ook niet meer die slome helpdesk af te wachten :rolleyes:

ewoud

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt dus deze losse stick of niet? want hoe zal het denk jullie in zijn werk gaan? elke keer die cd of gewoon een keer het ding op de memorycard zetten en dat is het?

PS: waarom ondersteunt die nieuw PSTwo niet alle USB dingen, daar hadden ze wel even over na kunnen denken.

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt dus deze losse stick of niet? want hoe zal het denk jullie in zijn werk gaan? elke keer die cd of gewoon een keer het ding op de memorycard zetten en dat is het?

PS: waarom ondersteunt die nieuw PSTwo niet alle USB dingen, daar hadden ze wel even over na kunnen denken.

ja ik heb die max drive, maar ik snap jou vraag niet egt :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt dus deze losse stick of niet? want hoe zal het denk jullie in zijn werk gaan? elke keer die cd of gewoon een keer het ding op de memorycard zetten en dat is het?

PS: waarom ondersteunt die nieuw PSTwo niet alle USB dingen, daar hadden ze wel even over na kunnen denken.

ja ik heb die max drive, maar ik snap jou vraag niet egt :unsure:

Heb je het gekregen met ARMAX of gewoon los zoals ik heb besteld, en zoja(los besteld dus) hoe werkt dat overzetten naar de MAXDRIVE en zijn alle opties die ik in pagina 2 of 3 heb genoemd aanwezig, ook zonder de ARMAX, dat zou ik heel erg op prijs stellen, en eventueel nog een foto erbij met uitleg zou helemaal toppie zijn.

En over dat Memory card cd gedoe:

Bij sommige programma's zet je iets op je Memorycard en dan hoef je niet telkens die software cd er in te doen, is het ook zo met de mAX drive? of zet je het daar misschien op de stick?

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt dus deze losse stick of niet? want hoe zal het denk jullie in zijn werk gaan? elke keer die cd of gewoon een keer het ding op de memorycard zetten en dat is het?

PS: waarom ondersteunt die nieuw PSTwo niet alle USB dingen, daar hadden ze wel even over na kunnen denken.

ja ik heb die max drive, maar ik snap jou vraag niet egt :unsure:

Heb je het gekregen met ARMAX of gewoon los zoals ik heb besteld, en zoja(los besteld dus) hoe werkt dat overzetten naar de MAXDRIVE en zijn alle opties die ik in pagina 2 of 3 heb genoemd aanwezig, ook zonder de ARMAX, dat zou ik heel erg op prijs stellen, en eventueel nog een foto erbij met uitleg zou helemaal toppie zijn.

En over dat Memory card cd gedoe:

Bij sommige programma's zet je iets op je Memorycard en dan hoef je niet telkens die software cd er in te doen, is het ook zo met de mAX drive? of zet je het daar misschien op de stick?

Die max drive heb ik los besteld maar daar voor had ik ooit al een keer AR MAX gekocht maar die ar max heb ik niet nodig bij die max drive.

Dat overzetten naar mem card moet je gewoon met die software doen die je erbij krijgt.

en die opties waar je het over hebt, je kan de files wel apart behandelen maar voor de in-game foto's heb je een programma op je computer nodig.

Je moet wel elke keer die software in je ps2 doen als je wil weten wat er allemaal op je max drive zit anders leest ie het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

En in game foto's bedoel je dan zoals met GTA waar het echt in het spel zit, of moet je ook bij video's en foto's van Gran turismo (4) al die software voor je PC hebben?

Bij GTA want bij gran turismo 4 weet ik niet of het kan

Link to comment
Delen op andere websites

Heb die USB stick 3 weken geleden bestel;d en nog niet gekregen, ook zijn onze vargen niet beantwoord echt een K.U.T bedrijf is dat.

Ik heb hem al best lang en ik heb hem niet bij codejunkies besteld.

maar ik kreeg hem ook pas na een maand binnen

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

Heb eindelijk antwoordt op wat we nu al weten.

---------------------------------

Dear E.Beets

Further to your enquiry we apologise for the delay in replying to your email we are currently experiencing a large quantity of emails. This will not be a permanent delay and we are hoping to have these delays resolved very soon. The USB Max drives are not detected by any games or the Sony browser, you are provided the software Max memory which allows you to access and use the drive.

Regards

Daniel Leese

Technical support advisor

Codejunkies

Support@codejunkies.co.uk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...