Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 wachte dan he en je ook order status checke als ik goed had Reageren
Darts Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ja, die blijft op "Wordt verwerkt" staan, hoop trouwens dat ik morgen wel Gran Turismo 4 krijg, hij is namelijk al overal te koop in England en in de Bart Smits. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Dan is ie nog niet binnen bij hun .Hij wordt ge-exporteerd uit engeland denk ik Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Darts Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik ben zo boos, zojuist gaat hij op in bestelling bij leverancier, oftewel dat duurt 4 weken +3 weken die ik al zit te wachten, wat een klootzakken, als ze dat nou meteen hadden gedaan ipv 3 weken te wachten. Mijn bloed kookt echt nu!!!!. Als er wat misgaat met mijn GT4 save kan ik opnieuw beginnen omdat ik dat ding nog niet heb. Ok mensen bestel nooit wat van Datel dat een levertijd heeft van langer dan een paar dagen. In 7 weken had onderhand zelf een USB stick kunnen ontwerpen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Rustig aan wacht even af en bel morgen met bol.com. En vertel rustig je verhaal met boos zijn bereik je niks. ewoud Reageren
Darts Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ja, maar het is via mijn vaders account(omdat je voor sommige spellen 18+ moet zijn) dus ik zal komende vrijdag wel even een e-mail sturen Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 je kan gewoon even bellen hoor. Hebben ze geen problemen mee als je jonger dan 18 jaar ben als je maar betaalt Reageren
Darts Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) ga ze morgen bellen is er misschien enige kans dat hem toch morgen krijg denk je? Bewerkt: 8 maart 2005 door Darts Reageren
Darts Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Heb sinds Woensdag Gran Turismo 4 en het is te gek, maar heb die Max drive nog steed niet, ook lees ik dat je met die Maxdrive geen foto's van GT4 naar je PC kan overzetten, iemand een oplossing? Reageren
dudedude Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Heb sinds Woensdag Gran Turismo 4 en het is te gek, maar heb die Max drive nog steed niet, ook lees ik dat je met die Maxdrive geen foto's van GT4 naar je PC kan overzetten, iemand een oplossing? ik heb dit uit een topic van gran turismo 4 :Well, for those like me who have a USB flash drive, you can save your rendered pics directly the drive, and then transport it to a PC for show. I've taken 3 pics of my first car, the '05 Mustang GT. I didn't really try for any awesome looking shots, but I think I did pretty well. dus waarschijnlijk kan het wel en ik had er nog een topic over gevonden op dit forum Bewerkt: 13 maart 2005 door dudedude Reageren
Darts Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Maar er wordt naar een topic verwezen van GTplanet, die ik heel vaak bekijk(Als je het bekijkt zie je darts(ik dus) daar ook staan bij enkele posts) en daar staat juist weer dat die niet werkt. Bewerkt: 13 maart 2005 door Darts Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Doe eerst is normaal misschien helpen wij je dan. Reageren
Darts Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Sorry, verkeerde lettertype, woew het slechts 1 keer doen, mijn excuses. Heb trouwens zojuist ontdet dat mijn vaders USB stick werkt, nu eventjes een beetje ompraten. Bewerkt: 13 maart 2005 door Darts Reageren
Darts Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Heb zojuist de MaxDrive bestelling omgezet in de Action Replay Max Evo Edition Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Heb zojuist de MaxDrive bestelling omgezet in de Action Replay Max Evo Edition Heej darts je zit de hele tijd te dubbelposte Daar zit zoon edit knopje voor boven in de hoek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.