Jump to content

Memcard kopieren naar usb stick


gangstarr

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    36

  • Ewoud

    20

  • dudedude

    10

  • BrokenTable

    7

Ik ben zo boos, zojuist gaat hij op in bestelling bij leverancier, oftewel dat duurt 4 weken +3 weken die ik al zit te wachten, wat een klootzakken, als ze dat nou meteen hadden gedaan ipv 3 weken te wachten. Mijn bloed kookt echt nu!!!!.

Als er wat misgaat met mijn GT4 save kan ik opnieuw beginnen omdat ik dat ding nog niet heb. Ok mensen bestel nooit wat van Datel dat een levertijd heeft van langer dan een paar dagen.

In 7 weken had onderhand zelf een USB stick kunnen ontwerpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb sinds Woensdag Gran Turismo 4 en het is te gek, maar heb die Max drive nog steed niet, ook lees ik dat je met die Maxdrive geen foto's van GT4 naar je PC kan overzetten, iemand een oplossing?

ik heb dit uit een topic van gran turismo 4 :Well, for those like me who have a USB flash drive, you can save your rendered pics directly the drive, and then transport it to a PC for show. I've taken 3 pics of my first car, the '05 Mustang GT. I didn't really try for any awesome looking shots, but I think I did pretty well.

dus waarschijnlijk kan het wel :)

en ik had er nog een topic over gevonden op dit forum

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

Maar er wordt naar een topic verwezen van GTplanet, die ik heel vaak bekijk(Als je het bekijkt zie je darts(ik dus) daar ook staan bij enkele posts) en daar staat juist weer dat die niet werkt.

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, verkeerde lettertype, woew het slechts 1 keer doen, mijn excuses.

Heb trouwens zojuist ontdet dat mijn vaders USB stick werkt, nu eventjes een beetje ompraten. :D

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...