GTA GUY Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Hallo Ik ben op zoek naar de speedmod voor GTA Vice City. Ik heb overal gezocht maar ik kan hem nergens vinden. Hier een paar voorbeelden : http://www.youtube.com/watch?v=jxEZHXGUO7s Het is niet de speedometer mod !! Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Staat hij ook niet bij de GTAGames/GTAForum, download pagina? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Nope, daar heb ik ook al gekeken. Maar ik ben momenteel de infernus 1.2 mod aan het downloaden. Mischien is deze het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Hoop het voor je Mischien kan je ff bij google de naam van de Mod intikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Ik heb hem gevonden, hij is echt vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 welke van die je liet zien 1. bovenste 2. onderste ?? en waar ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.