bus Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 waar is de compound waar ik de ssplitz 6 atc kan kopen ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Het Compound ligt in Little Haiti. Je kan er saven na de missie D.I.V.O.R.C.E De Splitz ATV is na de missie: from hero to zero te koop voor ik geloof 4000 dollar Best duur grapje in het begin van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Als aanvulling op PIERRO hier wat meer info, En nog een kaartje... Bewerkt: 29 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Hieronder heb ik even de exacte locatie door middel van een kaartje aangeduidt. In het vervolg kan je hier klikken voor informatie over alle savehouses. Hier dan nu de kaart: Edit: Pennywise was me voor.. Bewerkt: 29 maart 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.